مبنای تعرفه گذاری سال 94 هنوز مشخص نیست

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با بیان اینکه لایحه بودجه به مجلس آمده است، گفت: پس از تبدیل لایحه به قانون می‌توان در مورد تعرفه سال 94 اظهار نظر کرد.

دکتر انوشیروان محسنی بند پی مدیر عامل بیمه سلامت ایرانیان در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه رویکرد مجلس نسبت به حوزه سلامت واقع بینانه است؛ اظهار داشت: با توجه به اینکه هنوز منابع بیمه برای سال آینده معلوم نیست نمیتوان اظهار نظری در خصوص تعرفه‌های پزشکی سال آینده داشت.

وی همچنین به تدوین کتاب ارزش گذاری نسبی خدمات سلامت اشاره کرد و گفت: از زمان اجرای این کتاب برخی از گروهها و انجمن ها انتقاداتی نسبت به آن داشته اند که اگر نواقص موجود برای سال آینده مرتفع شود، می‌تواند مبنای تعرفه گذاری سال 94 قرار گیرد.

 وی با بیان اینکه شورایعالی بیمه محوریت کار را با هماهنگی وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی برعهده گرفته است ؛افزود: مروری برروی کتاب ارزش نسبی خدمات انجام خواهد شد تا انتقادات مورد تایید در آن لحاظ شود .

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران به خریداران خدمت که عمدتا  سازمان های بیمه گر هستند؛ اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: هنوز مشخص نشده که در بودجه سال 94 منابع بیمه‌ای چقدر است که به تناسب آن تعرفه های دو بخش بستری و سرپایی بدون مشکل افزایش داشته باشد.

به گفته بند پی در سال 93 اعتبارات سازمان های بیمه گر پایه رشد معقولی داشت که  بر اساس آن افزایش هتلینگ، تعرفه سرپایی و ارزش k نسبی خدمات، عملیاتی و اجرایی شد.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار