چمران در دوازهمین اجلاس شورای عالی استان‌ها

حفظ جایگاه شوراها / تخصیص اعتبارات خوب برای شوراها

رئیس سابق شورای عالی استان‌ها گفت: توانسته‌ایم با تخصیص اعتبارات بیشترین اعتبارات برای شوراهای فرادست جذب کنیم.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مهدی چمران رئیس سابق شورای عالی استان‌ها در دوازهمین اجلاس شورای عالی استانها که صبح امروز(پنجشنبه) در مجلس قدیم شورای اسلامی برگزار شد در خصوص بزرگداشت روز نهم دی‌ماه گفت: روز 9 دی روز بصیرت و روز حماسه تاریخ انقلاب اسلامی است و روزی است که ملت ما به پا خواسته و در مقابل توطئه‌های خارجی و دشمنی‌های آنان ایستاده و مقاومت کردند.
 
وی در ادامه افزود: نهم ربیع‌الاول آغاز ولایت و رهبری امام زمان (عج )به همه مسلمین تبریک عرض می‌کنم و امیدواریم که امسال سالی باشد که چشمانمان به دیدار آن حضرت منور شود و با حضور ایشان ظلم و ستم استکبار جهانی که در دنیا گسترده شده برچیده شود.
 
چمران با اشاره به آغاز سال 2015 میلادی بیان داشت: امروز سال 2015 میلادی آغاز که به همه هموطنان مسیحی و همه پیروان حضرت مسیح در دنیا تبریک می‌گوییم.
 
وی در خصوص عملکرد خود در شورای عالی استان‌ها بیان داشت: شوراها در این یکسال با طرح و لوایح و مشکلاتی مواجه بودند که توانستند با همدلی و همگامی مسیر خود را بهتر ادامه دهند.
 
چمران در خصوص جایگاه شوراها گفت: همه تلاش ما این است که جایگاه شوراها را در حد بالاتر از این ببریم و قطعا به جایگاه واقعی خودمان نرسیده‌ایم.
 
رئیس سابق شورای عالی استان‌ها در خصوص اعتبارات شورا اظهار داشت: اعتبار تخصیص یافته به شوراها خوب بوده و در تلاشیم در فضای چنین اقتصادی بیشترین اعتبارات را برای شوراهای فرادست جذب کنیم تا بتوانیم سال‌های آینده اعتباراتی به شوراهای شهرستان‌ها هم اختصاص دهیم.
 
چمران تاکید کرد: تا کنون ارتباط اعضای شورا با مجلس شورای اسلامی بسیار تنگاتنگ و صمیمی بوده و ارتباطات خوبی باهمه استانداران داشته‌ایم که این لازمه کار شوراهاست.
 
وی خاطر نشان کرد: در این سال‌ها با وجود کاستی‌ها و کمبودها اعضای شورا توانستند بسیار خوب کار کنند و قطعا در مقایسه با زمانی که شوراها نبوده‌اند وضعیت را مقایسه کنید می‌بینید که اعضای شورا به عنوان نماینده مردم و باخلوص نیت کارهای خود را انجام دادند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: شورا ، اعتبار ، تخصیص ، اجلاس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار