«محمود سلامیان» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

برنامه "تازه نفس" پیوند نوجوانی و جوانی است

"تازه نفس" عنوان برنامه‌ای به تهیه‌کنندگی محمود سلامیان است که با طرح مباحثی چون شبکه‌های اجتماعی دوره نوجوانی را با جوانی پیوند می‌زند.

محمود سلامیان تهیه‌کننده برنامه "تازه نفس" در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص ماهیت برنامه "تازه نفس" گفت: "تازه نفس" به عنوان اولین  برنامه‌ای است که برای مخاطب نوجوان در شبکه سوم سیما تهیه و تولید شده و برخی از آیتم‌های آن در قالب ترکیبی و در بخش‌های دیگر به صورت زنده پخش می‌شود.

وی در خصوص تفاوت برنامه "بچه‌های ایران" در شبکه جام جم و "تازه نفس" در شبکه سوم سیما افزود: برنامه "بچه‌های ایران" با نگاهی به دوره کودک و نوجوان با محوریت سرگرمی این قشر از جامعه تهیه و تولید شده اما برنامه "تازه نفس" با دیدگاهی متفاوت به پیوند دوره جوانی و جوانی می‌پردازد.

سلامیان در ادامه یادآور شد: در برنامه "تازه نفس" سعی کردیم به خطوط قرمزی همچون بحث دوستی دختر و پسر در شبکه‌های اجتماعی شفاف‌تر بپردازیم.

وی ادامه داد: پردازش نوع رفتار نوجوانان و جوانان که با خانواده‌های خود تغییرکرده است از دیگر موضوعات برنامه به شمار می‌رود.

تهیه‌کننده برنامه "بچه‌های ثمره بچه‌های ایران" در خصوص همکاری نکردن مجدد مجریان "بچه‌های ایران" بیان کرد: نظر ما این بود که مجریان برنامه "بچه‌های ایران" در برنامه "تازه نفس" به اجرا بپردازند چرا که فراز و نشیب‌های خود را در برنامه‌های ملی طی کردند اما شبکه 3 با این امر موافقت نکرد.

وی اظهار داشت: پخش منظم برنامه "تازه‌ نفس"‌در روزهای هفته موجب جذب هر چه بیشتر نوجوانان و جوانان به چنین برنامه‌هایی می‌شود.

این تهیه‌کننده در خصوص آیتم‌های برنامه "تازه نفس" افزود: در آیتم "گزارش موجود است" موضوعات را به صورت هفتگی انتخاب و مطرح می‌کنیم و بر مبنای موضوع برنامه نکات عامیانه‌ای که بر سر زبان مردم کوچه و بازار افتاده را به تصویر می‌کشیم. همچنین در همین آیتم با حفظ نگه‌داشتن احترام به شخصیت‌هایی که مجسمه آنها در سطح شهر وجود دارد با زبان طنز اطلاعاتی را به بیننده القا می‌کنیم.

این تهیه کننده گفت: کارگاه های خلاقیت، گردشگری،‌ روانشناسی، جانورشناسی، آیتم "مجری شو" و "مناظره" از دیگر بخش های مختلف و متنوع برنامه "تازه نفس" به حساب می‌آیند.

وی بیان کرد: آموزه‌های زندگی دینی به عنوان آیتم دیگری از برنامه "تازه‌ نفس" با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین عباس روزمه بوده که به بررسی مسائل معنوی می‌پردازد.

وی عنوان کرد: "ضربدر3" بخشی دیگر از این برنامه ترکیبی است که در آن اخبار دانستنی‌ها و مسائل ورزشی را با اجرا زهرا نیکوبخت و الهه جدیدی به روی آنتن می‌بریم.

وی خاطر نشان کرد: این برنامه روزهای زوج با اجرای اشکان عقیلی محمد مهدی مروی و فرشید رشید ساعت 16 به مدت 60 دقیقه از شبکه 3سیما به روی آنتن می‌رود.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار