مریم جهان نجاتی: بازیکنان گذشته را حفظ کردیم

مدیر فنی تیم فوتبال شهرداری سیرجان بیان کرد: کادر فنی برای نیم فصل دوم بازیکن جذب نکرده است هدفمان حفظ بازیکنان گذشته تیم بوده است.

مریم جهان نجاتی مدیر فنی تیم فوتبال شهرداری سیرجان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت تیم فوتبال شهرداری سیرجان برای ادامه رقابت‌های لیگ درنیم فصل دوم بازیکن جدیدی جذب نکرده است. هدف باشگاه حفظ بازیکنان گذشته و تقویت آنها بوده است.

وی ادامه داد: تیم در 5 بازی آخر در نیم فصل اول نتایج خوبی را کسب کرده است. امتیازات مهمی را از دست دادیم. با آغاز رقابت‌های نیم فصل دوم به دنبال جبران ناکامی‌های قبل و حضور در جایگاه شایسته در جدول رقابت‌ها هستیم.

مدیر فنی افزود: تیم‌های فوتبال بانوان با مشکلات مالی فراوانی مواجه هستند عدم حمایت از تیم فوتبال بانوان زمینه‌های انصراف تیمها را فراهم می کند. متاسفانه عدم پشتیبانی باعث جدایی دو تیم از ادامه رقابت‌های فوتبال بانوان شده است. امروز قرعه کشی جدید رقابتها انجام می شود، منتظر هستیم تا نتیجه قرعه کشی مشخص شود و برنامه‌هایمان را تدوین کنیم.

جهان نجاتی تصریح کرد: علاوه بر انصراف در تیم کیان صدرا فارس و دادگر جیرفت صحبت‌هایی در خصوص کناره گیری تیم پاس تهران نیز شنیده می‌شود. از انصراف تیمها خوشحال نیستم و امیدواریم در آینده تیمهای فوتبال بانوان ازحمایت ویژه‌ای برخوردارشوند.

وی افزود: بازیکنان تیم شهرداری سیرجان در تعطیلات نیم فصل تمرینات با کیفیت و مستمری را انجام دادند. بازیکنان از لحاظ جسمانی و روحی روانی آماده‌ی پیگیری مسابقات در نیم فصل دوم هستند.

جهان نجاتی افزود: تعطیلات فرصت بسیار خوبی را به ریکاوری بازیکنان در اختیارمان قرار داده است و با توجه به اینکه پشتیبان سازی در فوتبال بانوان وجود ندار و فاصله ی فنی بازیکنان داخل زمین با بازیکنان نیمکت نشین بسیار است از این رو تعطیلات فرصت مناسبی را در اختیار مسئولان کادر فنی تیمها قرار می‌دهد.

جهان نجاتی افزود: فعالیت تیم ملی بزرگسالان و برپایی اردوهای این تیم پس از وقفه‌ای دو ساله، انگیزه بازیکنان لیگ را افزایش داده است. بازیکنان لیگ برای حضور در اردوهای تیم ملی همه‌ی تلاششان را انجام می‌دهند. این مسئله علاوه بر پویایی لیگ، سبب تشکیل تیم  ملی پرقدرتی نیز می شود.

وی افزود: مسئولان فوتبال در صورتی که در سالهای گذشته اردوهای تیم ملی را برپا می‌کنند و مانع وقفه‌ای طولانی مدت در خصوص فعالیت تیم ملی بزرگسالان می شوند به طور حتم بازیکنان سطح بالا و با کیفیت‌تری در اختیار داشتیم و از طرفی لیگ برتر بانوان با شادابی و پویایی بیشتری برگزار می شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار