در پایان معاملات 13 دی ماه 93؛

گروه قاسم ایران پیشتاز بازار فرابورس شد

امروز شنبه 13 دی ماه 93 در پایان معاملات تالار بورس تعداد 139 هزار و 807 سهم ارواق بهادار به ارزش 656 میلیارد و 130 میلیون ریال در 19 هزار و 674 نوبت معاملاتی دادو ستد شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ در پایان معاملات امروز شاخص فرابورس با افت ناچیز 1 واحدی به ارتفاع 774010 واحد رسید.

بر این اساس در گروه نمادهای بازار فرابورس گروه قاسم ایران با روند مثبت 3.86 واحدی و شهرسازی و خانه‌سازی باغمیشه با رودن مثبت 1.26 واحدی از نمادهای مثبت بازار فرابورس بودند

این در حالی است که سایر نمادهای این بازار با روند منفی رو‌به رو شدند به طوری که گروه سرمایه گذرای میراث فرهنگی با روند منفی 3.11 واحدی،س.توسعه و عمران استان کرمان با روند منفی 2.92 واحد روبه ‌رر شدند.

علاوه بر این در گروه بانکی‌ها بانک گردشگری با روند کاهشی 2.38 واحدی و گروه پتروشیمی . ایرانیان با روند کاهشی 0.84 واحدی و سرمایه گذاری مسکن تهران با روند کاهشی 0.88 واحدی به کار خود پایان دادند.

شایان ذکر است در معاملات امروز بازار فرابورس عرضه يکجاي سهام کنترلي شرکت سرمايه گذاري حافظ اعتماد (سهامي خاص)،عرضه يکجاي سهام کنترلي شرکت سرمايه گذاري زعيم (سهامي خاص)،عرضه يکجاي سهام کنترلي شرکت پردازش اطلاعات ايرانيان (سهامي خاص)،عرضه يکجاي سهام کنترلي شرکت سرمايه گذاري ارشک (سهامي عام)،ادامه رقابت عرضه يكجا در نماد (مفتاح4)،پايان مدت اعتبار و توقف نمادهاي معاملاتي تسه9011 و تسه9105،بازگشايي نماد معاملاتي شركت بيمه نوين (نوين1)،
عرضه يکجاي سهام کنترلي شرکت سرمايه گذاري اعتصام (سهامي عام) صورت گرفت.


انتهای پیام/
برچسب ها: بانکی ، فرابورس ، سرمایه ، سهام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار