پایگاه "کوریرپست ":

ایران مسلح به بمب هسته‌ای تهدیدی بزرگتر از داعش است

یک پایگاه آمریکایی در گزارشی نوشت که ایران مسلح به تسلیحات هسته‌ای از گروه تروریستی داعش برای آمریکا خطرناک‌تر است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ پایگاه "کوریرپست آنلاین" در گزارشی نوشت: ایران مسلح به بمب اتم از داعش تهدیدآمیزتر است.

کوریر پست نوشت: در حالی که  داعش یک تهدید هستند ، ایران تهدید بسیار بزرگتری محسوب می شود به خصوص اگر سلاح های هسته‌ای  بدست آورد.

این پایگاه اینترنتی در تحلیلی به قلم" لیندا چاوز"  مدعی شد : توافق این هفته دولت های عراق و ایران برای ورود به یک رابطه رسمی برای مبارزه با داعش باید عمیقا موجب نگرانی ایالات متحده شود. 

در این گزارش آمده است: "داعش، تهدیدی بزرگ برای منطقه ، مسئول گردن زدن هولناک روزنامه نگاران آمریکایی و یک  امداد رسان و همچنین کشتار وحشیانه مسلمانان بی گناه بی شمار و مسیحیان در سوریه و عراق است. اما در حالی که دولت اسلامی یک تهدید است، ایران تهدید بسیار بزرگتری محسوب می شود به خصوص اگر سلاح های هسته ای  بدست آورد."

 این پایگاه خبری مدعی شد: آمریکا  ماه تصمیم به تمدید مذاکرات هسته ای با ایران گرفت. اثر عملی این تصمیم آن است که ایرانیان زمان بیشتری برای ساخت بمب هسته ای در اختیار خواهند داشت.

در ادامه این گزارش آمده است: مصلحت طلبی در مبارزه با داعش، استراتژی بد برای آمریکا و جهان است. این پایگاه همچنین مدعی شد:" اگر ایران سلاح های هسته ای بسازد، این سلاح‌ها نه تنها توسط ایران برای ارعاب همسایگان خود استفاده می شود بلکه می‌تواند بدست تروریست ها بیفتد  و به این ترتیب دامنه دسترسی آنها از منطقه فراتر خواهد رفت."

نویسنده این گزارش در ادامه نوشت :اینکه آمریکا تمایلی ندارد گروه منافقین را به رسمیت بشناسد بسیار بد است. آمریکا این گروه را تنها پس از آن از فهرست تروریستی رسمی خود خارج کرد که این گروه در دادگاه های آمریکا شکایت کرد. 

نویسنده این مقاله در پایان نوشت:"رجوی هیچ تهدیدی برای ایالات متحده نیست اما او فقط ممکن است بزرگترین چالش برای تهدید واقعی که ما در ایران مواجه هستیم محسوب شود."

 این پایگاه آمریکایی با طرح ادعای توافق میان ایران و عراق بر سر مبارزه علیه داعش، نوشت: این توافق می‌تواند به دردسری بزرگ برای آمریکا تبدیل شود.


انتهای پیام/
برچسب ها: ایران ، مسلح ، بمب ، هسته ، داعش ، تهدید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار