فردا ؛ آغاز بکار چهاردهمين نمايشگاه بين المللي لوازم خانگي ایران

چهاردهمين نمايشگاه بين المللي لوازم خانگي ایران فردا با حضور مهندس نعمت زاده وزیر صنعت ، معدن و تجارت، روسای کمیسیون های اقتصادی مجلس شورای اسلامی، رئیس خانه صنعت و معدن و روسای اتحادیه ها و انجمن های مرتبط، در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران گشایش می یابد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛به نقل از  چهاردهمين نمايشگاه بين المللي لوازم خانگي ایران، در این نمایشگاه بیش از 270 شرکت داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و کشورهای ايتاليا ،آلمان ، تركيه ، چين ، كره ، فرانسه و امارات، جدید ترین و نوین ترین کالاها و لوازم، تولیدات و محصولات خود را در معرض دید علاقمندان قرار می دهند.

از میان شرکت کنندگان در چهاردهمين نمايشگاه بين المللي لوازم خانگي ایران،تعداد 220 شرکت داخلی و 53 شرکت خارجی هستند.

چهاردهمين نمايشگاه بين المللي لوازم خانگي ایران در فضائی بالغ بر 4 هزار متر مربع و در 8 سالن (BوA)44- (BوA)41-(BوA)40-A38-38-35-(BوA)31-18 برپا می شود.

این نمایشگاه امسال با استقبال شرکت های خارجی مواجه شده و نسبت به سال گذشته 75 درصد رشد یافته است. همچنین شرکت های داخلی نیز 8 درصد افزایش نشان می دهد. 

در چهاردهمين نمايشگاه بين المللي لوازم خانگي ایران؛ انواع يخچال، يخچال فريزر، فريزر، كولر، ماشين لباسشويي، اجاق‌گاز، بخاري، آبگرمكن، پكيج، شومينه، سيلندر گاز، كباب پز، جاروبرقي، اتو، آبميوه‌گيري، سشوار، چرخ‌گوشت، پنكه، آسياب، سرخ‌كن، چاي‌ساز، ساعت، چرخ خياطي،ترازو، آبسردكن انواع ظروف چيني، بلور و كريستال، تفلون، نقره، ملامين، استيل،  سرويس آشپزخانه، انواع لوازم صوتي و تصويري: تلويزيون، ضبط صوت، دي وي دي و آبسرد‌كن، انواع: سينك، هود، هواكش، سماور، تصفيه آب، سبزي خردكن و قطعات مربوط به صنعت لوازم خانگي، در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.

برگزاری چهارکارگاه تخصصی با موضوعات؛ بهینه سازی مصرف سوخت و انرژی در صنعت لوازم خانگی و تکنولوژی نوین ساخت لوازم خانگی، از جمله برنامه های جانبی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی  است.

اشتغالزائی، افزایش صادرات، افزایش رادمان و حمایت از تولید داخلی، آشنائی شرکت های ایرانی با آخرین تکنولوژی های روز دنیا در صنعت لوازم خانگی، آشنائی با نوین ترین برنامه ها و فناوریهای تولید و ایجاد زمینه تبادل اطلاعات و تجربیات بین متخصصان وتولیدکنندگان این صنعت،مهمترین اهداف برگزار چهاردمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی  است .

قرار است در روزهای برگزاری این نمایشگاه چهار هیئت تجاری و بازرگانی از کشورهای عراق ، افغانستان، هند و کویت از این نمایشگاه بازدید کرده و با تولید کنندگان لوازم خانگی کشورمان وارد مذاکره شوند. 

تولید لوازم خانگی در ماههای اخیر افزایش یافته است بطوریکه در هشت ماه نخست سالجاری تولید یخچال فریزر، ماشین لباسشویی و تلویزیون به ترتیب 30 ، 38 و 22 درصد در مقایسه با مدت مشابه پارسال افزایش نشان می دهد و گردش مالی تولید لوازم خانگی در کشور در حال حاضر 8 میلیارد دلار است و 75 درصد انواع لوازم خانگی مورد نیاز کشور،در داخل تولید می شود.

 لوازم خانگی تولیدی کشورمان از نظر کیفیت کاملا با کالای کشورهائی همچون؛ چین، کره جنوبی ، برزیل ، ترکیه و آمریکا قابل رقابت است،با این وجود قیمت برخی محصولات داخلی تا 50 درصد ارزان تر از کالای مشابه خارجی است.

در حال حاضر، برخی از محصولات لوازم خانگی تولید داخل از جمله کولر آبی، بخاری گازی، آب گرمکن، اجاق گاز، چرخ خیاطی و ماشین لباسشویی به دیگر کشورها صادر می شود و سالانه بیش از250 میلیون دلار برای کشور ارزآوری دارد. در صنعت لوازم خانگی کشور400 واحد تولیدی کوچک و بزرگ فعال هستند و30 هزار نفر نیز به صورت مستقیم در این واحدها اشتغال دارند.

چهاردهمين نمايشگاه بين المللي لوازم خانگي ایران از فردا تا 18 دی ماه، هر روز از ساعت 9 تا 16در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
sahar shabani
۲۲:۴۴ ۰۵ خرداد ۱۳۹۴
معرفی کنید چه محصولاتی در نمایشگاه وجود دارد مثل ال جی سامسونگ پاناسونیک سونی و....
لیست قیمتها با درصد تخفیف نمایشگاه؟؟
Iran (Islamic Republic of)
یعقوب صفری
۱۵:۲۸ ۱۸ دی ۱۳۹۳
پیشنهاد اینست که این محصولات خانگی رو بصورت الاین نشان دهید تا مردم بتوانن بصورت لالین خریداری کنند همراه با قیمت و در صد تخفیف آنها
باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
هانیه
۲۳:۰۲ ۱۷ دی ۱۳۹۳
ایا فروش هم دارند برای بازدید کنندگان؟
آخرین اخبار