مروری بر مهمترین اخبار "سياسي يكشنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز يكشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: رهبر معظم انقلاب: روحیه اعتماد به نفس و آرامش بخشیدن به جان‌های خسته از حوادث را گسترش دهید ، حماسه 9 دی به صحنه‌سازی یک دروغ بزرگ پایان داد/ اگر سعادت کشور را می‌خواهید، به داد آموزش و پرورش برسید ، مخالفت نمایندگان با تصویب دو فوریت طرح اصلاح ساختار کمیسیون تلفیق/ از لابی‌گری تا فخر فروشی و... است

مهم ترین عناوین خبری گروه " سياسي" که در روز يكشنبه منتشر شده است به شرح زير است:

دولت در شرایط "رکود اقتصادی" کار خود را آغاز کرد/ تمام اقتصاد دست دولت نیست/ آرمان ما به سانتریفیوژ وصل نیست + فیلم و تصاویر

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/10/14/2855466_585.jpg

 رئیس‌جمهور گفت: دولت یازدهم سال گذشته کار خود را در یک شرایط خاص اقتصادی آغاز کرد که تیتر آن رکود اقتصادی بود.

رهبر معظم انقلاب: روحیه اعتماد به نفس و آرامش بخشیدن به جان‌های خسته از حوادث را گسترش دهید

 حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجة‌الاسلام آقای حاج شیخ عبدالحسین معزی را بعنوان نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.

آیا فردا ختم جلسات دادگاه «مهدی هاشمی» اعلام می‌شود؟

 تاکنون بیست وپنج جلسه از دادگاه رسیدگی به پرونده «مهدی هاشمی» برگزار و دفاعیات وی و وکلایش ارائه شده است و حال باید دید قاضی مقیسه فردا ختم رسیدگی به این پرونده را اعلام می‌کند؟

قدردانی نماینده اصفهان از شفاف‌سازی‌ صدا و سیما در سالروز حماسه ۹ دی
نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار با اشاره به حضور مردم در حماسه ۹ دی گفت: مجددا از شفاف سازی‌ها و اقدامات صدا و سیما در سالروز حماسه ۹ دی قدردانی می‌کنم.

حماسه 9 دی به صحنه‌سازی یک دروغ بزرگ پایان داد/ اگر سعادت کشور را می‌خواهید، به داد آموزش و پرورش برسید

 نماینده مردم نور و محمود آباد گفت: 9 دی از آن رو اهمیت دارد که به صحنه‌سازی یک دروغ بزرگ پایان داد و مصداق بارزی از امر به معروف و نهی از منکر است، دروغ بزرگی که منفعت‌طلبان، قدرت‌طلبان، دگراندیشان و بدخواهان نظام پشت آن سنگر گرفته بودند.

چرایی استعفای دسته‌جمعی اعضای کمیسیون اصل 90

 یکی از اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس علت استعفای دسته جمعی اعضای کمیسیون اصل 90 را متوجه اصلاح برخی از مواد آیین نامه است.

از رسانه ملی برای تحلیل مستند وقایع فتنه 88 تشکر می‌کنیم
 محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اجتماعات عظیم و نشست‌های روشنگری در باب تکریم قیام مردمی 9 دی در سراسر کشور گفت: به سهم خود از رسانه ملی برای پاسداشت انقلاب و تحلیل مستند وقایع فتنه 88 تشکر می‌کنیم.

ضرورت‌های برگزاری همایش طب و قضا/ چالش‌های پیش روی پزشکان و قضات

بررسی جنبه‌های فقهی، حقوقی و پزشکی و چالش‌های پیش روی پزشکان قانونی و قضات در پاسخگویی به پرونده‌های ارجاعی و مردم از ضرورت‌های برگزاری همایش طب و قضا است.

نشست جهانگیری با نمایندگان عضو کمیسیون اقتصادی مجلس

 معاون اول رئیس‌جمهور عصر سه‌شنبه با نمایندگان عضو کمیسیون اقتصادی مجلس نشستی را برگزار خواهد کرد.

مخالفت نمایندگان با تصویب دو فوریت طرح اصلاح ساختار کمیسیون تلفیق/ از لابی‌گری تا فخر فروشی
 نماینده اصفهان گفت: اگر همه اعضای کمیسیون به همراه اعضای کمیسیون برنامه و بودجه کمیسیون تلفیق را تشکیل دهند امکان لابی‌گری کمتر می‌شود و اعمال نفوذ نیز کاهش خواهد یافت.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار