کارگردان فیلم «آزادی مشروط» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

پیشرفت نسل جدید فیلمسازی را مدیون اساتید با تجربه سینما هستیم

«حسین مهکام» گفت: معتقدم آینده سینمای ایران در دست استعدادها، توانایی‌ها و نگاه‌های جدیدی است که به تازگی وارد این عرصه شده‌ و با پا گذاشتن بر شانه اساتید و نسل‌های گذشته زاویه های جدیدی از فیلمسازی را در ایران به راه انداخته‌اند.

حسین مهکام کارگردان فیلم "آزادی مشروط" در خصوص ورود اثرش به بخش نگاه نو جشنواره فیلم فجر در گفتگو با خبرنگار سینمای باشگاه خبرنگاران گفت: در بیانیه‌ای که توسط هیأت انتخاب جشنواره صادر شده است فیلم "حکایت عاشقی" جزء کار اول کارگردان این فیلم یعنی احمدرضا رمضان‌زاده محاسبه نمی‌شود و طبق صلاحدید و روند گزینش هیأت انتخاب، فیلم من به جای حکایت عاشقی به بخش نگاه نو راه یافت.

وی بیان کرد: همه ما مدیریت صحیح و به حقی را از سال‌های گذشته تا الان از دبیر جشنواره (رضا داد) دیده‌ایم و همانطور که قبل از برگزاری و انتخاب فیلم‌ها گفتم تیم جشنواره امسال اعم از دبیر جشنواره، هیأت انتخاب و دیگر مسئولان از فرهیختگان و بزرگان سینما هستند.

این کارگردان ادامه داد: عوامل فیلمساز با برقراری آرامش و یکدلی می‌توانند به مسئولان برگزار کننده جشنواره کمک شایانی کرده و باعث شوند جشنواره فجر به نحو احسن برگزار شود.

مهکام در مورد فیلم‌هایی که به بخش مسابقه راه نیافتند افزود: کسانی هم که فیلمشان به بخش مسابقه راه پیدا نکرد از بچه‌های خوب و با استعداد سینما هستند، رقابت بین فیلمها به شدت به هم نزدیک بود.

وی اظهار داشت: به شدت معتقدم آینده سینمای ایران در دست استعدادها، توانایی‌ها و نگاه‌های جدیدی است که به تازگی وارد این عرصه شدند و با گذاشتن برشانه اساتید و نسلهای گذشته گشایشها و زاویه‌های جدیدی از فیلمسازی را در ایران به راه انداخته‌اند.

مهکام بیان کرد: پیشرفت نسل جدید فیلمسازی را مدیون اساتید با تجربه هستیم.

این کارگردان خاطرنشان کرد: آرزوی موفقیت و پیشرفت روزافزون را برای همه فیلمسازان ایرانی دارم و معتقدم جشنواره فجر خوبی را در پیش داریم.


انتهای پیام/  اس
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار