برمک: بازیکنان با آمادگی کاملی به تورنمنت قطر اعزام می‌شوند

مربی تیم ملی فوتبال جوانان گفت: تا پیش از اعزام به تورنمنت قطر تمرینات ویژه و یک بازی دوستانه برای بازیکنان جوان در نظر گرفته‌ایم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ کوروش برمک، مربی تیم ملی جوانان گفت: تمرینات تیم ملی جوانان از صبح فردا هفدهم دی ماه در دو نوبت صبح و بعدازظهر در کمپ تیم‌های ملی زیر نظر امیر حسین پیروانی، سرمربی تیم ملی و کادر فنی برگزار می‌شود تا بازیکنان با آمادگی کاملی به تورنمنت قطر اعزام شوند.

وی گفت: در این اردو برنامه‌های تکنیکی و تاکتیکی گروهی و فردی برای بازیکنان در نظر گرفته شده است تا در مصاف با تیم ملی جوانان قطر، تیم باشگاهی اسپایر قطر و یک تیم باشگاهی از دانمارک آماده شویم و حریف دست و پا بسته‌ای نباشیم. همچنین یک بازی دوستانه نیز در تهران برای ملی پوشان در نظر گرفته ایم تا محک خورده و کادر فنی پی به نقاط ضعف و قوت تیم ببرد.

مربی تیم ملی در پایان گفت: بعد از برگزاری سه دوره استعدایابی از 400 بازیکن باشگاهی در سطح کشور، بازیکنان را به اردو دعوت کرده‌ایم و سعی خواهیم کرد تا با گزینش نفرات مستعد اردوهای تیم ملی را با نفرات اصلی تشکیل داده و برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا که سال آینده برگزار می‌شود، آماده شویم.

گفتنی است؛ ملی پوشان صبح‌ها از ساعت 10 و بعدازظهر‌ها از ساعت 15:30 درکمپ تیم‌های ملی تمرین می‌کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: مربی ، تیم ، ملی ، فوتبال ، جوانان ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار