یزد؛

باغ‌محله سالمندان در یزد راه‌اندازی می‌شود

نماینده مؤسسه سلامت سالمندی یزد با ارائه طرح راه‎‎اندازی باغ‌محله سالمندان در شهر، خواستار مساعدت شهرداری و شورای شهر یزد در این باره شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یزد؛سید محمد كاظميني در مورد تلاش‎‎هاي انجام شده براساس نياز استان برای تشكيل مؤسسه سلامت سالمندي برای ارتقاي سلامت سالمندان با همكاري و حضور افراد شاخص پزشكي و مروجان سلامتي توضیحاتی ارائه کرد.

وی همچنین درباره مجوزهاي قانوني دریافت شده از سوي دانشگاه علوم پزشكي شهيد صدوقي، اداره کل بهزيستي و نيز حمايت شهرداري‏‏‌ها در اين مورد برای حمايت از سالمندان و سندهاي‌ راهبردي سالمندان كشور توضیح داد.

کاظمینی خواستار همكاري شهرداري‌ در رابطه با زمين‌هاي وقفي واقع در محله نعيم‌آباد برای ايجاد باغ محله سالمندان براي مؤسسه سلامت سالمندی شد.

براساس این گزارش؛مقرر شد که شهرداري با توجه به نظر مساعد اعضاي شورا با بررسي موضوع‎‎های فوق و منظور کردن رديف اعتباري در بودجه سال آینده، به جانمايي باغ محله سالمندان در منطقه مورد نظر اقدام کند.

همچنين مقرر شد که مساعدت‌ها و ارائه تخفيف‌هاي لازم براساس ريز محاسبات انجام شده از سوي اداره درآمد منطقه3 شهرداري برای ساخت و ساز ساختمان مركز جامع توان بخشي و پزشكي سالمندي واقع در ميدان شهداي محراب صورت گیرد.

انتهای پیام/ش
برچسب ها: سالمندان ، باغ محله ، یزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.