دی ماریا: رونالدو به اولدترافورد بر نمی‌گردد

مهاجم آرژانتینی منچستر یونایتد نسبت به بازگشت کریس رونالدو به اولدترافورد خوش‌بین نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از تری بال فوتبال، بحث‌های زیادی در مورد بازگشت کریس رونالدو ستاره پرتغالی تیم رئال مادرید به اولدترافورد شده و اخباری در رابطه با مبلغ پیشنهادی شیاطین سرخ به وی شنیده شده است اما آنخل دی ماریا که تابستان گذشته در ازای مبلغ 60 میلیون پوند از برنابئو راهی اولدترافورد شد، چنین انتقالی را دور از دسترس می‌داند.

رونالدو تقریباً 5 سال پیش با قراردادی 80 میلیون پوندی یونایتد را ترک کرد و به رئال مادرید پیوست.

دی ماریا در مورد بازگشت او گفت: فکر نمی‌کنم رونالدو به یونایتد برگردد. ترک کردن رئال مادرید خیلی سخت است، او اوقات خوبی در این باشگاه دارد و از سوی مربی و دیگر بازیکنان حمایت می‌شود، فکر نمی‌کنم علاقه‌ای به تغییر این اوضاع خوب داشته باشد.

*دی ماریا در مورد آینده کاری‌اش توضیح می‌دهد

مهاجم 26ساله یونایتد که گرانترین خرید تاریخ این باشگاه به حساب می‌آید گفت: آرزو دارم روزی به اولین باشگاه حرفه‌ایم در آرژانتین با نام اتلتیکو مادرید سنترال برگردم.

زمانی ک از دی ماریا راجع به لیونل مسی دیگر مهاجم آرژانتینی و برنامه‌های آینده او پرسیده شد گفت: در رابطه با خودم می‌دانم که به آرژانتین بر می‌گردم اما اطلاعی از برنامه آتی مسی ندارم.

لازم به ذکر است، لیونل مسی ستاره تیم بارسلونا هم پیش از این برای اتمام دوران بازی حرفه‌ای در لیگ فوتبال آرژانتین ابراز تمایل کرده بود.

*دی ماریا به کمک فن خال می‌آید

دی ماریا مصدومیت طولانی مدت خود را سپری کرده و بار دیگر از ابتدای سال 2015 در ترکیب یونایتد قرار گرفت. شیاطین سرخ با قرار داشتن در رتبه سوم جدول رده بندی لیگ برتر بازی‌های دشوار و سرنوشت سازی را پیش رو دارند.

هر چند زمانی به قرار گرفتن در جمع چهار تیم نخست دلخوش بودند اما حالا به قهرمانی می‌اندیشند و قصه کنار زدن چلسی و منچستر سیتی را دارند.

دی ماریا در اولین بازی خود پس از پایان مصدومیت برای یونایتد گلزنی کرد و به لوئیس فن خال اطمینان داد به او برای تحقق آرزوی قهرمانی کمک کند.

دی ماریا گفت: همه بازیکنان نهایت تلاش خود برای کمک به تیم و مربی را بکار می‌ بندم من هم پیراهن شیاطین سرخ را بر تن دارم و از هیچ تلاشی برای قهرمان کردن آن دریغ نخواهم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار