حقیقت‌پور در نطق میان دستور:

رژیم ارتجاع حجاز بداند که آمریکا از منطقه رفتنی است/ دولت برای خروج از رکود اقدام عملیاتی کند

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: رژیم ارتجاع حجاز بداند که آمریکا از منطقه رفتنی است و ما می‌مانیم و شما، به فکر آن روزگاران باشید و تمام پل‌ها را پشت سرتان تخریب نکنید.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران منصور حقیقت‌پور نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در جلسه علنی امروز چهارشنبه (۱۷ دیماه) در نطق میان دستور گفت: درود خدا بر روح بلند امام راحل که سالروز ولادت رسول اکرم (ص) را که منشأ اختلاف زبانی فیما بین شیعه و سنی بود را به فرصتی جهت ایجاد وحدت مسلمانان تبدیل کرد، موضوعی که امروز به شدت به آن نیازمندیم و تمامی جریانات اسلامی باید جهت تولید وحدت حداکثری اقدام کرده و استکبار و ارتجاع را که به فکر تفرقه‌اندازی میان مسلمانان است را مایوس کنیم. 
 
وی ادامه داد: درود خدا به رهبر کبیر انقلاب اسلامی که راه امام امت را ادامه داد و در ۹ دی ۱۳۸۸ با رهبری امت بصیر ایران اسلامی بزرگ‌ترین قدرت نرم جهان را تولید و فتنه خواص بی‌بصیرت و یاوران بیرونی آن‌ها را خنثی کرد. 
 
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: منحرفان و کج اندیشان بدانند همواره این قدرت لایزال الهی در بازوان مردم قهرمان ایران تحت امر ولایت قرار دارد و هر کج راهه‌ای را مهار و خنثی خواهد کرد. 
 
حقیقت‌پور تاکید کرد: امروز اوضاع سیاسی منطقه و حوزه بین‌الملل در شرایط حساسی قرار گرفته است؛ فرار آمریکا از توافق نهایی هسته‌ای و تأثیرپذیری این ابرقدرت پوشالی از مثلث رذالت یعنی صهیونیسم ارتجاع و نفاق باعث شد در آخرین روزهای مذاکرات هسته‌ای تعیین تکلیف توافق نهایی به تیرماه سال ۹۴ موکول شود. 
 
وی اضافه کرد: آمریکا با همکاری‌ "ام الفساد" منطقه یعنی عربستان با بی‌خاصیت کردن اوپک و کاهش قیمت نفت در تلاش هستند تا اقتصاد جمهوری اسلامی را تضعیف کنند و به امید آنکه در مذاکرات نهایی با ایران تضعیف شده مذاکره کنند. در همین راستا لازم است دولت با سازماندهی هرچه سریع‌تر اقتصاد مقاومتی و انقطاع حداکثری بودجه کشور از درآمدهای نفتی زمینه ایستادگی اقتصاد کشور را فراهم کرده و گام بلندی در تحقق اقتصاد مقاومتی بردارد. 
 
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: همچنین تیم مذاکره کننده هسته‌ای که بزرگ‌ترین سرمایه آنان وثوق رهبری و حمایت مردم عزیز است باید با صلابت انقلابی در مذاکرات هسته‌ای حاضر شده و حسرت هرگونه مذاکره از منظر ضعف را در دل آمریکا جنایتکار بگذارد. 
 
حقیقت‌پور تصریح کرد: تمام جریانات سیاسی کشور در این شرایط حساس برای عبور از پیچ حساس تاریخی تحت زعامت رهبر عظیم الشأن انقلاب تعامل و وحدت حداکثری را در دستور کار خود قرار داده و با توسعه وحدت موجبات عبور عزتمندانه ایران در این مقطع تاریخی را فراهم کنند. 

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با اشاره‌ به اوضاع منطقه گفت: لازم است اولا با پیاده نمودن آیین نامه دیپلماسی جهادی که با موفقیت باعث نجات سوریه و عراق از چنگ ایادی جنایتکار و نادان غرب شده، بتوانیم سایر ملل تحت ظلم جهان را یاری نماییم. این را مدیون درایت رهبری و مالکان اش‌تر ایشان همچون «قاسم سلیمانی» هستیم. 
 
وی با تأکید بر اینکه توطئه همه‌جانبه رژیم مفلوک حجاز در ابعاد سیاسی، امنیتی، اقتصادی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حال اجراست، تصریح کرد: آخرین حلقه اقدامات آنان حضور نامشروع وزیر خارجه آلزایمری عربستان در محل مذاکرات هسته‌ای و تنزل شدید قیمت نفت می‌باشد، جا دارد که سردمداران بی‌منطق و غیر دموکراتیک این حکومت بدانند، همچنانی که به توطئه آن‌ها در سوریه و عراق پاسخ داده شد و پروژه ایران‌هراسی آن‌ها نیز با لطف خدا خنثی شد و به لطف خدا شاهد آزادسازی مردم یمن از سلطه ننگین آنان بودیم، به لطف خدا در آینده نزدیک نیز شاهد آزادی مردم شریف بحرین از یوغ جهنمی آنان خواهیم بود. 
 
حقیقت‌پور تاکید کرد: رژیم ارتجاع حجاز بداند که آمریکا از منطقه رفتنی است و ما می‌مانیم و شما، به فکر آن روزگاران باشید و تمام پل‌ها را پشت سرتان تخریب نکنید و به دولت حاکم بحرین می‌گویم که از عاقبت «صدام حسین»، «حسنی مبارک»، «زین‌العابدین بن‌علی» و سایر دیکتاتورهای منطقه عبرت بگیرید و از ظلم مضاعفی که بر مردم بحرین خصوصا شیعیان، دست برداشته و اجازه تعیین سرنوشت را به مردم بسپارید و تابع اراده آن‌ها باشید. 
 
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس خطاب به رژیم بحرین، خاطر نشان کرد: اوضاع را در بحرین چنان آشفته کرده‌اید که حتی سازمان ملل تابع آمریکا نیز اقدامات شما را محکوم می‌کند و حقانیت را به مردم می‌دهد، اگر با دستگیری و تبعید علما، می‌شد انقلاب مردم را مهار کرد، قطعا شاه ایران که از شما قوی‌‌تر بود، می‌توانست انقلاب اسلامی ایران را مهار کند. 
 
حقیقت‌پور گفت: دولت می‌خواهم که اقدامات اساسی خود را به منظور خروج از بحران اقتصادی و رکود عملیاتی کند دولت کنترل بازار و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها را مدنظر قرار داده و به رعایت وضعیت معاش و زندگی آبرومندانه مردم را توجه کند. در این مقطع به جای افزایش قیمت نان، آیا شایسته نبود که یارانه دهک‌های بهر‌ه‌مند را قطع می‌کردیم؟ 
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: مبارزه مداوم و سیستمی علیه فساد اداری تضمین‌کننده طهارت و پاکی نظام اسلامی است، ظاهرا در این رابطه عملکرد مسئولین قابل قبول نیست. حمایت از تولید، خصوصا تولیدات کشاورزی که محور استقلال کشور را فراهم می‌کند، ضروری است. 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار