خوردبین: حضور کریمی باعث خوشحالی همه ما شد/ برپایی اردوی امارات قطعی است

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات لازم در حال انجام است و آماده می‌شویم تا هفته آینده با حضور در اردوی امارات فاز جدید برنامه‌ها را اجرا کنیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛محمود خوردبین  افزود: برپایی اردوی امارات قطعی است و هیچ شبهه‌ای در برگزاری آن وجود ندارد. در مورد بازیکنانی که معافیت تحصیلی دارند نیز نامه‌نگاری‌های لازم را انجام داده‌ایم و فکر نمی‌کنم مشکلی برای خروجی باشد. در مورد بچه‌های دیگر هم باشگاه پیگیری‌های لازم را در دستور کار دارد.
 
وی ادامه داد: در اردوی امارات طبق برنامه کادر فنی فاز جدید برنامه‌های آماده سازی اجرا و بازی‌های تدارکاتی انجام می‌شود. برای اماراتی‌ها دو روز را مشخص کرده‌ایم که در جریان آن دو بازی تدارکاتی با تیم‌های سطح اول فوتبال امارات داشته باشیم.
 
خوردبین درباره مسائل و شایعات پیش آمده درباره بعضی بازیکنان طی روزهای گذشته خاطرنشان کرد: همانطور که گفته بودیم مشکل خاصی نیست و موضوع این بود که کار فنی خواسته بود بچه‌ها برای اینکه مشکلاتشان را در میان بگذارند به باشگاه بروند. بعد از صحبت‌هایی که صورت گرفت، دیروز در درفشی‌فر حاضر شدند و تمرین کردند.
 
سرپرست سرخپوشان درباره حضور علی کریمی در تمرین دیروز سرخپوشان و اخبار انتشار یافته در این ارتباط تصریح کرد: پرسپولیس خانه امثال علی کریمی است. حضور او در محل تمرین پرسپولیس، بهانه و دلیل نمی‌خواست. گفته بود می‌خواهد سری به تیم بزند، ما هم استقبال کردیم. از باقی قضایا خبر ندارم ولی به هر حال حضور علی کریمی باعث خوشحالی همه ما ‌شد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار