شعبانی: مجبوریم با فرصت زمانی کم سازگار شویم

سرمربی تیم ملی کبدی جوانان گفت: با توجه به اینکه مرحله اول اردو را در گرگان برگزار کردیم هوای سرد این شهر باعث شد نتوانیم نتیجه دلخواهی از تمرینات بگیریم بنابراین مرحله دوم اردو در قشم برگزار کردیم.

محمد شعبانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: ما فاصله زمانی کمی تا شروع رقابت‌های آسیایی جوانان داریم به همین دلیل مرحله دوم اردو را در قشم برگزار کردیم که باتوجه به گرمی هوای این شهر بازیکنان بتوانند بدنسازی را به صورت مطلوب انجام بدهند و نتیجه دلخواهیم از تمرینات بگیریم.

وی ادامه داد: بعد از پایان مسابقات کبدی ساحلی اردوی تیم ملی جوانان را آغاز کردیم و اکنون روزی 3 جلسه تمرین انجام می‌دهیم و چاره‌ای جز هماهنگ شدن با فرصت اندک را نداریم.

سرمربی تیم ملی کبدی جوانان در خصوص عملکرد بازیکنان بیان کرد: با در نظر گرفتن اینکه دومین مرحله از اردو را سپری می‌کنیم از عملکرد بازیکنان راضی هستم و مطمئن هستم در اردوهای بعدی به آمادگی کامل می‌رسند و مقام اول را کسب کنند.

شعبانی در مورد مشکلات تیم تصریح کرد: تا الان مشکل حامی نداریم و امکانات لازم مانند سالن وزنه، سالن تاتامی و زمین ساحلی در اختیارمان قرار گرفته و بازیکن محروم و مصدوم نیز نداریم.
وی در خصوص حریفان کشورمان در بازی‌های آسیایی جوانان گفت: 10 تیم در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند و تا حدود زیادی نسبت به حریفانمان تجربه و شناخت داریم.

شعبانی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به شناختی که از تیم‌های شرکت کننده داریم برای هر تیم تاکتیک خاصی را در نظر می‌گیریم تا بتوانیم این بار نایب قهرمان دوره قبل را به مقام اول تبدیل کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: شعبانی ، گرگان ، کبدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار