برگزاری همایش آسیب شناسی مربیان فوتبال ایران

گودرزی: فقط 10 درصد فوتبالی‌ها در فوتبال حضور دارند

همایش آسیب شناسی مربیان فوتبال ایران در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، وزیر ورزش نیز دقایقی پیش وارد جلسه شد و در این همایش مقرر شد تا آسیب شناسی مربیان فوتبال ایران را بررسی کنند که چرا اکثر مربیان فوتبال در حوزه فوتبال فعالیت نمی‌کنند.

بنابراین گزارش: در این همایش مربیانی چون حسین فرکی، منصور ابراهیم زاده، ناصر ابراهیمی، بهمن فروتن و بیژن ذوالفقارنسب و حبیب مظلومی، پرویز مظلومی، مجید جلالی و عزیز محمدی حضور دارند تا این آسیب شناسی مورد نقد و بررسی صورت گیرد.

*گودرزی: فقط 10 درصد فوتبالی‌ها در فوتبال حضور دارند

وزیر ورزش در همایش امروز در جمع‌بندی حرف‌های خود گفت: فقط 10 درصد فوتبالی‌ها در فوتبال حضور دارند.

محمود گودرزی وزیر ورزش در جمع‌بندی صحبت‌های خود در خصوص علل آسیب‌شناسی مربیان فوتبال گفت: یکی از علل آن این است که فقط 10 درصد فوتبالی‌ها در فوتبال وجود دارند و بعضی از فوتبالی‌ها خودشان را پایین دست کم جلوه می‌دهند و اعلام می‌کنند سازمان بازرسی و رئیس جمهور و مجلس شورای اسلامی به داد ما برسید در صورتی که یک مربی باید توان و استعداد خود را نشان دهد.

وی افزود: حضور مربیان خارجی در فوتبال ما یکی از علل آسیب شناسی است مربیانی احتیاجی به حضور آنها نیست و ما هم اعتقادی به حضور آنها در فوتبالمان نداریم و در هنگامیکه مربی باید در فوتبال ما حضور داشته باشند اعلام می‌کنند که مربی نباید در فوتبال ما حضور داشته باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.