پیست اسکی آلوارس؛

پیست اسکی آلوارس سرعین مرتفع ترین پیست اسکی کشور

مدیر پیست اسکی آلوارس سرعین گفت: پیست اسکی آلوارس یکی از مرتفع ترین پیست های کشور است و 200 متر طول دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ پیست اسکی آلوارس سرعین یکی از پیست های مجهز کشور است و در دامنه سبلان قرار گرفته و 10 کیلومتر با شهر توریستی سرعین فاصله دارد.

این پیست قابلیت های گردشگری بسیار بالایی دارد و همه ساله در فصل زمستان گردشگران زیادی را به خود جذب می کند و با آغاز فصل زمستان ورزشکاران و گردشگران به این پیست می آیند و این پیست به امکانات بالای گردشگری ، تفریحی و ورزشی مجهز است.

پیست اسکی آلوارس سرعین 3 هزار و 200 متر از سطح دریا فاصله دارد

به گفته مدیر پیست اسکی آلوارس سرعین پیست اسکی آلوارس به دلیل نزدیک بودن به دریا شرایط مناسبی را برای حضور ورزشکاران و گردشگران دارد و متوسط سطح برف در این پیست یک متر است .

امسال برف بسیار مناسب و خوبی در پیست اسکی آلوارس باریده است و این پیست به دلیل مجهز بودن به استانداردهای بین المللی شاهد حضور ورزشکاران زیادی است.

مسابقات کشوری اسکی در پیست اسکی آلوارس برگزار می شود

عبدلی مدیر پیست اسکی آلوارس با اشاره به شرایط مناسب پیست اسکی سرعین برای برگزاری مسابقات کشوری و بین المللی گفت: مسابقات کشوری جوانان و نوجوانان اسکی بهمن ماه با حضور ورزشکاران مطرح کشور برگزار می شود.

پیست اسکی آلوارس سرعین همه ساله میزبان مسابقات کشوری و بین المللی است و به دلیل مجهز بودن به استانداردهای نوین جهانی یکی از بهترین پیست ها برای برگزاری اردوها و مسابقات است.

علاوه بر ورزشکاران داخلی که برای تمرین و اردو به پیست اسکی آلوارس سرعین می آیند ورزشکاران مطرح دنیا نیز این پیست را محل مناسبی برای اردوی خود می دانند و از شرایط این پیست رضایت خوبی دارند.

خدمات رفاهی و تفریحی در پیست اسکی آلوارس سرعین ایجاد شده است

شهردار سرعین با اشاره به خیل عظیم گردشگران داخلی و خارجی در پیست اسکی آلوارس سرعین گفت: تمام خدمات رفاهی و تفریحی در این پیست مهیا شده است و شهرداری سرعین آماده ارائه خدمات به گردشگران و ورزشکاران است.

ورزشکاران و گردشگران پس از بازدید از پیست اسکی آلوارس سرعین می توانند با تخفیف ویژه از هتل و آبگرم های ناب سرعین استفاده کنند.

جشنواره زمستانی سرعین در اردبیل برگزار می شود

به گفته زنده دل شهردار سرعین جشنواره زمستانی امسال باشکوه تر از سالهای گذشته در سرعین برگزار می شود و این جشنواره بزرگترین فرصت برای شناسایی ظرفیت های زمستانی سرعین به گردشگران است.

زمستان سرعین هم همانند تابستان این شهر بسیار جذاب و دیدنی است و هموطنان می توانند با بازدید از جاذبه های گردشگری، توریستی سرعین به ویژه پیست اسکی آلوارس سرعین خاطرات خوشی را رقم بزنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.