بدون نیاز به اینترنت؛

جیمیل خود را بصورت آفلاین چک کنید + آموزش

در این آموزش قصد داریم به کاربران دریچه فناوری اطلاعات آموزش دهیم که چگونه بدونه اینترنت می توانید ایمیل های جی میل خود را مشاهده و چک کنید. این آموزش بصورت تصویری و مرحله به مرحله می باشد.

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ جی‌میل، یکی از سرویس‌های رایگان است که به کاربران فضای رایگان جهت ایمیل ارائه می‌دهد. این سرویس اولین سرویس ایمیلی در دنیا بود که یک گیگابایت فضا به کاربرانش می‌داد، و همچنین اولین سرویسی بود که همه نامه‌هایی که بین دو شخص رد و بدل می‌شد را به صورت قطاری و پشت سر (Thread) هم نشان می‌داد. امروز آموزشی برای کاربران دریچه فناوری اطلاعات داریم که حتما از این آموزش استقبال می کنند. شاید هنگام چک کردن ایمیل خود با قطعی اینترنت برخورد کرده اید و نتوانسته اید بقیه ایمیل های که برای شما ارسال شده را بخوانید با آموزش پیش رو کاربران می توانند بدون وصل شدن به اینترنت ایمیل های خود را بخوانند. بهتر است آموزش را شروع کنیم و بیشتر از این کاربران دریچه فناوری اطلاعات را منتظر نمی گذاریم.

مرحله1: ابتدا وارد صفحه گوگل شوید سپس وارد صفحه جیمیل خود شوید که از اینجا می توانید وارد حساب جیمیل خود شوید. پس از وارد شدن به صفحه جیمیل خود بر روی چرخ دنده کلیک کنید تا وارد بخش تنظیمات جیمیل خود شود و بروی گزینه تنظیمات کلیک کنید.

آموزش جیمیل

مرحله2: پس از وارد شدن به صفحه تنظیمات برروی آفلاین offline کلیک کنید و در منو باز شده مطابق تصویر برروی گزینه Launch Gmail Offline کلیک کنید.

آموزش جیمیل

مرحله3: پس از کلیک برروی گزینه Launch Gmail Offline وارد فروشگاه جی میل می شوید. دریچه فناوری اطلاعات پیشنهاد می کند بهتر است از مرورگر گوگل کروم استفاده شود. بعد از کلیک مطابق تصویر بر روی install Gmail Offline کلیک کنید تا مسقیم وارد بخش دانلود شوید.

آموزش جیمیل

مرحله4: تبریک شما توانسته اید تمامی مراحل را به خوبی پشت سر بگذارید اکنون وقت آن رسیده است که جی میل آفلاین را دانلود کنید نگران نباشید جی میل افلاین بصورت رایگان برای دانلود قرار داده شده است پس وقت را تلف نکنید و شروع به دانلود کنید.

آموزش جیمیل

پس از دانلود شدن افزونه شما اقدام به نصب نماید و برروی Add کلیک کنید تا برروی مرورگر شما نصب و قابل اجرا باشد پس از پایان نصب جی میل آفلاین در مرورگر گوگل کروم شما فعال می باشد که دیگر می توانید بدون وصل شدن به اینترنت ایمیل های خود را چک کنید. از این که همراه دریچه فناوری بودید و این آموزش را تا آخر دنبال کرده اید سپاسگذاریم.

آموزش جیمیل

آموزش جیمیل

 • همراه وبگردی ٢٠:٣٠ باشید






اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۱۱ دی ۱۳۹۴
سلام من دوتا جیمیل دارم اما فقط یکیشو میتونم چک کنم اما به هردوتاش نیاز دارم و بلد نیستم ک چه جوری میتونم از هردوش استفاده کنم لطفا راهنماییم کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۲۱ مهر ۱۳۹۴
خوب بود
Iran (Islamic Republic of)
mohammad
۰۹:۲۷ ۰۸ مهر ۱۳۹۴
دعاکن نباشم
Iran (Islamic Republic of)
مرتضي
۱۰:۱۸ ۱۴ تير ۱۳۹۴
با عرض سلام و خسته نباشيد
خدمت شما و همكاران
روز خوبي داشته باشين
عاللللللللللللللللي
Iran (Islamic Republic of)
karam
۱۱:۴۰ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
مرسی عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
karam
۱۱:۳۸ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
مرسی عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۰:۵۶ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
مقسییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
عالی بووووود
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۶:۵۹ ۳۱ فروردين ۱۳۹۴
خوب است..
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۳:۰۶ ۳۰ فروردين ۱۳۹۴
عالی
آخرین اخبار