"رای الیوم" گزارش داد؛

چرا اسلام؟!/ گناه مسلمانان چیست؟

پیش از آنکه خون کشته شدگان خشک شود و یا آنکه آتش زنه تفنگ ها سرد شود انگشت اتهام به سمت اسلام نشانه رفت و هیچ کس تلاش نکرد تا میان اسلام و انچه روی می دهد فاصله بیندازد و تفاوت قائل شود.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از "رای الیوم"؛ مطبوعاتی‌ها نگفتند که اسلام از آنچه بدان نسبت داده می شود بری است؛ بسیاری از تحلیلگران دست به کار شدند و شروع به برقراری رابطه میان آنچه اتفاق افتاده و نیز میان پرونده های دیگر مانند سوریه، شدند.

انسان به هنگام مشاهده این بزدلی‌ها و بی مسئولیتی‌ها حیران می‌ماند؛ گناه اسلام و مسلمانان بی گناه در این اتفاقات چیست؟ چنانچه گروهی رادیکالی عامل این اتفاقات است و علیه یک دولت قیام می کنند چه ارتباطی با اسلام دارند؟! منطق حکم می کند که این عمل تروریستی را سه تن مرتکب شده اند و از خلال آن روزنامه ای را چه بنابر دلایل سیاسی دینی و یا بدون دلیل هدف قرار داده اند و تحقیقات در خصوص آنان ادامه دارد و پلیس فرانسه به دنبال آنهاست. منطق می گوید دولت فرانسه باید عاملان این جنایت را بازداشت و زندانی کند؛ ولی اگر آنان می‌خواهند یک ونیم میلیارد انسان را زندانی کنند، ما می گوئیم که شما عملا این کار را انجام داده اید؛ شما تمامی انسان ها را در زندان های استبداد، بهره کشی و عقب ماندگی محاصره نموده‌اید.

ما قصد نداریم که از وجود توطئه سخن بگوئیم، ولی می گوئیم که از دوقرن پیش تا کنون سیاست غرب در مقابل جهان نتیجه ای جز فقر، گرسنگی، عقب ماندگی و در نتیجه افراطی گری در برنداشته و متاسفانه دولت های اسلامی بیش از همه از سلطه گری جهانی که برخی دولت های خاص در جهان به هدف غارت ثروت های مالی، نظامی و فرهنگی مسلمانان آن را اداره می کند آسیب دیده است.

فرانسوی ها نقشه جهان اسلام را تغییر دادند و سرزمینی واحد را تجزیه نمودند؛ در شکل گیری رژیم غاصب صهیونیستی سهیم بوده اند و از همه لحاظ از آن حمایت کرده اند؛ در جنگ علیه افغانستان مشارکت داشته اند و آتش ظلمشان ترو خشک را در کشورهای فقیر آفریقایی سوزانده است و از طریق توافقنامه های اقتصادی ننگین ثروت کشورهای عربی را به سرقت می‌برند.

اتفاقی که در پاریس روی داد اقدامی جنایتکارانه و محکوم شده می باشد؛ ولی جهان باید چشمان خود را به خوبی باز کند؛ بسیاری از اندیشمندان بارها نسبت به خطرات رادیکالی سرمایه داری که قصد دارد تمام جهان را فرو ببلعد و آن را به همان سمتی که خودش می خواهد سوق دهد هشدار داده‌اند.

اگر قرار باشد در خصوص افراطی گری سخن گفته شود نمی توان موضوع انتشار بیماری های مالاریا، ایدز، فقر، برده کشی، اسرای فلسطینی و حمایت های نامحدود از دیکتاتوری‌های عربی و غیر عربی جهت حفظ منافع سرمایه داری در کشورهای غربی را نادیده گرفت و از آن سخن به میان نیاورد؛ اکنون می توانیم بگوئیم که جهان دچار جنون شده و این در سایه مختل شدن ارزش ها امری طبیعی است؛  اختلالی که مسبب آن فقدان عدالت بین الملی و تعامل ناعادلانه در تمامی مسائل بین‌المللی بوده است.

قطعا مبارزه با افراطی‌گری بدون عدالت ممکن نخواهد بود و تحقق عدالت نیز بدون پیروزی فلسطین، اشاعه آزادی و دموکراسی آزاد امکان پذیر نخواهد بود و این دقیقا عکس سیاست های غرب و در راس آن آمریکا، انگلیس و فرانسه که همواره شدیدترین حمایت ها را از بدترین دیکتاتورها در جهان به عمل می‌آوردند، می‌باشد.



انتهای پیام./.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۲۱ دی ۱۳۹۳
تنها راه برگشت مهاجران است ماندن مهاجران مسلمان گناه بسیار بزرگی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۲۱ دی ۱۳۹۳
معلوم نیست مسلمانان بخاطر چه به سرزمینهای

غیر اسلامی مهاجرت می کنند ؟ چرا در سرزمینهای

خودشان نمی مانند و حکومت دینی بر پا نمی کنند ؟

چرا خود را به دامن کشورهای غربی و اروپایی

می اندازند ؟ مگر سفر به بلاد کفر واجب است ؟

یا برای انها دعوتنامه فرستاده شده ؟
آخرین اخبار