حضور چشمگیر نمایندگان خارجی و آمریکایی در نمایشگاه امسال انرژی کیش

یازدهمین نمایشگاه انرژی کیش با حضور حداکثری سازندگان داخلی و نمایندگان اروپایی و آمریکایی دوشنبه 22 دی ماه (هفته جاری )افتتاح می شود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از نمایشگاه انرژی کیش؛ این نمایشگاه مورد استقبال شرکت ها و بازدید کنندگان داخلی و خارجی  قرار گرفته به طوری که تاکنون 200 شرکت کننده برای حضور درنمایشگاه ثبت نام کردند که از این تعداد 130 شرکت داخلی و 70 شرکت خارجی از شاخص های یازدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی کیش است.

در بین شرکت کنندگان خارجی نمایندگانی از کشورهای چین ، ایتالیا ، آلمان ،آمریکا ،انگلیس ،کره جنوبی ، فرانسه ،اسپانیا ،لهستان ، چک ، اسلوانی ،ایرلند ،سوئیس ، بلژیک اتریش، هلند ،دانمارک ،کانادا ،سوئد، آلبانی ، مصر و امارات متحده عربی از مدت ها قبل ثبت نام کرده اند.

بنا براین گزارش ، نمایشگاه امسال با رویکرد سرمایه گذاری زمینه مناسبی برای شرکت های داخلی و خارجی است تا از فضای بوجود آمده بتوانند در راستای سرمایه گذاری و سرمایه پذیری با هم تعامل داشته باشد.

حمایت وزارت نفت از نمایشگاه و حضور شرکت ملی نفت و گاز و پالایش و پخش فراورده های نفتی نیز در نمایشگاه حائز اهمیت است . به طوری که در گردهمایی که به وجود می آید آخرين فرصت ها و ظرفيت هاي سرمايه گذاري ، سرمايه پذيري ، دستاوردهاي سازندگان و توليدكنندگان نفت، گاز، پتروشيمي، آب ، برق و انرژي هاي نو از طریق محصولات و موضوعات مرتبط با بخش انرژی به تعامل و همفکری گذاشته خواهد شد.

بنابراین گزارش ، وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران ، شرکت ملی نفت و گاز ایران، شرکت ملی صنایع پتروشیمی، پخش و پالایش فرآورده های نفتی ایران، شركت پشتيباني ساخت و تهيه كالاي نفت تهران،  شرکت طراحی و مهندسی و تامین قطعات و مواد شیمیایی صنایع پتروشیمی (اسپک)‏، انجمن سازندگان تجهيزات صنعت نفت ايران،  سندیکای صنعت برق ایران و انجمن صنفي شركت هاي صنعت آب و فاضلاب از جمله حامیان اصلی این نمایشگاه هستند.

همچنین در طی برگزاری نمایشگاه نشست هاي  تخصصي با رويكرد سرمايه گذاري و سرمايه پذيري و بازديد مديران و كارشناسان صنعت نفت، گاز، پتروشيمي، آب،‌ برق و انرژي هاي نو از جمله برنامه های قابل پیش بینی در این نمایشگاه است.

این نمایشگاه در وسعت 12000 متر مربع در تاریخ دوشنبه 22 تا 25 دی ماه (هفته جاری ) در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار