منفی ترین شخصیت "همه چیز آنجاست" از نقشش می گوید

ناهید مسلمی بازیگر سریال "همه چیز آنجاست" داستان ها و ماجراهای این مجموعه را مصداق و نمونه ای عینی از مشکلات و معضلات اجتماعی و قصه این سریال را بازتابی از جامعه دانست.

ناهید مسلمی بازیگر نقش ثریا در سریال "همه چیز آنجاست"در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه بسیاری از روابط این سریال در زندگی واقعی و روزمره مردم دیده می‌شود و مصداق دارد، گفت: به نظرم روابط و مناسبات میان آدم های داستان "همه چیز آنجاست" کاملا باور پذیر است. برای مثال در رابطه با همین  نقش ثریا هم این موضوع مصداق دارد. ما نظیر این شخصیت را در میان اطرافیان خود می بینیم. اگرچه ممکن است شدت آن کمتر باشد اما واقعا افرادی هستند که به خاطر مسائل پیش پا افتاده با اقوام خود و حتی نزدیک ترین آدم های زندگی خود قهر می کنند. 

وی درباره بازتاب های این سریال در بین مخاطبان افزود: یکی از دلایلی که می گویم روابط و مناسبت های به تصویر کشیده شده در سریال "همه چیز آنجاست" طبیعی و باور پذیر است به دلیل واکنش ها و بازخوردهایی که از مردم و اطرافیان خود می گیرم. برای مثال بسیاری از همسایگان ما وقتی من را می بینند می گویند که کار را دنبال می کنند و بسیاری از آدم های این قصه برایشان آشناست و مانند آنها در زندگی شان دیده اند یا در میان آشنایان و اقوام خود سراغ دارند.

این بازیگر که در حال حاضر در سریال "شهرزاد" به کارگردانی حسن فتحی بازی دارد، ادامه داد: ازدواج نادرست سمانه، اعتیاد، زن دوم فانی و خیانت به همسر اول خود، مخالفت های تند و تیز و سرکشی و عصیانگری فرزندان و ... که در این سریال بازتاب داده می شود، متاسفانه آینه ای از ناهنجاری ها و برخی مشکلات و معضلاتی است که در  جامعه ماوجود دارد.

"همه چیز آنجاست" به نویسندگی فیروزه قشقایی و کارگردانی شهرام شاه حسینی هر شب ساعت 20:45 شبکه سه سیما روی آنتن می رود. 

این مجموعه خلاصه داستان زیر را دربر می گیرد:

کارگاه تولیدی خانواده محسن به علت ورود کالاهای خارجی به تعطیلی کشانده می‌شود. مهدی پسر بزرگ محسن درگیر و دار مشکلات به وجود آمده، به بسیاری از رازهای خانواده پی می برد و... .



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رسول
۲۱:۴۷ ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
خدا خیرتون بده خیلی فیلم پر مغزی بود
آخرین اخبار