رودهن؛

پیست اسکی شمشک بعد از 40 سال جامه نو پوشید

رئیس شورای اسلامی شهر شمشک گفت : پیست اسکی شمشک به عنوان مکانی که معرف قهرمانان ارزشی به دنیای حرفه ای ورزش کشور و حتی جهان ، بعد از 40 سال با برخورداری از تجهیزات جدید جامه ای نو بر تن کرد .

محمد کیادربندسری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد جایگاه شمشک در حوزه ورزش های زمستانی کشور، گفت : شمشک یکی از قطب های ورزش های زمستانی با برخورداری از پیست بین المللی شمشک به حساب می آید .

رئیس شورای اسلامی شهر شمشک در ادامه این مطلب تصریح کرد : شمار زیادی از قهرمانان اسکی کشور از پیست اسکی شمشک به بستر حرفه ای ورزش کشور در حوزه ورزش های زمستانی معرفی شده اند

کیادربندسری با تاکید بر اینکه پیست اسکی شمشک باز است و در زمان بارش و سفید پوش شدن محل مناسب تفریحی و ورزشی و بستر استعدادیابی در رشته اسکی محسوب می شود ، اضافه کرد : مشکل خاصی در حوزه مدیریت پیست اسکی شمشک وجود ندارد وعلاقه مندان می توانند به این مجموعه ورزشی مراجعه کنند .

رئیس شورای اسلامی شهر شمشک در ادامه این مطلب افزود : خدمات اورژانس و پزشکی و سایر نیاز های تعریف شده در بدنه پیست های اسکی کشور در این پیست شمشک نیز با برخورداری از ساختار استاندارد تعریف شده است .


انتهای پیام/ش


برچسب ها: پیست اسکی ، شمشک ، ورزش ، رودهن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.