اسماعیل عبدالطیف مهاجم تیم ملی بحرین در تلاش برای ثبت رکورد‌های شخصی وعده داد در دیدار مقابل تیم ملی ایران گلزنی کند.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی جام ملت‌های آسیا، اسماعیل عبدالطیف در کنار علی دایی و بهتاش‌ فریبا فوتبالیست‌‌های ایرانی دارای رکورد بیشترین گل زده در یک بازی جام ملت‌ها هستند.
 
عبدالطیف‌ تلاش می‌کند در شانزدهمین دوره از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا با گلزنی‌های بیشتر به رکورد شخصی برترین گلزن این رقابت‌ها برسد.
 
 در تاریخ برگزاری بازی‌های جام ملت‌های آسیا فقط سه بازیکن شامل علی دایی، بهتاش فریبا و عبداللطیف هستند که موفق به ثمر رساندن 4 گل در یک بازی شده‌اند.
 
 گلزن بحرینی امیدوار است در دیدار مقابل تیم ملی ایران هم بتواند گلزنی کرده و به روند ضعیف گلزنی‌های تیم فوتبال بحرین خاتمه دهد.
 
وی در این باره گفت: ما از سه روز قبل به ملبورن‌ آمدیم و مشغول تمرینات شدیم هماهنگی خوبی با شرایطی آب و هوایی بدست ‌آوردیم و اطمینان دارم قادر خواهیم بود مقابل ایران بازی خوبی از خود به نمایش بگذاریم از قدرت فوتبال ایران آگاه هستیم و برای خنثی کردن حملات مهاجمان این تیم برنامه ریزی کرده‌ایم.
 
 اعضای تیم فوتبال بحرین فقط یک ماه است که با مرجان عید سرمربی جدید خود آشنا شده‌اند اما با دستیار وی در حدود 10 سال همکاری مداوم داشتند.
 
 عبدالطیف اظهار داشت: ما به مربی کمک می‌کنیم تا نتایج خوبی از همکاری با بحرین در کارنامه فعالیت خود ثبت کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، گلزنی ، تلاش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار