معارفه مدیركل جدید صدا و سیمای استان قم

معاون مجلس و امور استان های صدا و سیما در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم ضمن تقدیر از خدمات بهرام محمدی نیا، حکم حجت الاسلام محمد لطفی نیاسر را به عنوان مدیر کل صدا و سیمای مرکز قم از سوی ریاست سازمان صدا و سیما ابلاغ کرد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ معاون مجلس و امور استان های صدا و سیما در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم ضمن تقدیر از خدمات بهرام محمدی نیا، حکم حجت الاسلام محمد لطفی نیاسر را به عنوان مدیر کل صدا و سیمای مرکز قم از سوی ریاست سازمان صدا و سیما ابلاغ کرد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی مقدم در این مراسم، نگاه به مرکز قم را فراتر از یک نگاه استانی، با قابلیت های ملی و فراملی دانست و گفت: با توجه به وجود مراکز دینی و معارف اهل بیت (ع)و مراجع تقلید و حوزه های علمیه، مرکز قم نباید در حد صدا و سیمای استانی باقی بماند ، بلکه باید با تهیه محتوا در تراز ملی و فراملی الگو و نمونه بارز رسانه ای در کشور باشد.

وی توسعه تاسیسات فنی ، ارتباطی و نیروی انسانی در مرکز قم را برای تبدیل شدن به یک مرکز موفق با بیشترین ضریب نفوذ درمخاطب ، مطلوب ارزیابی کرد.

معاون مجلس و امور استان های صدا و سیما با اشاره به رویکرد جدید رسانه ملی، بر تولید برنامه های پاک براساس موازین دینی و ارزش های اخلاقی تاکید کرد و اظهار داشت: دین مداری، اخلاق گرایی و خانواده محوری با استفاده از فناوری نوین برای رسیدن به اهداف متعالی از شاخص های رسانه ای صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران است.

موسوی مقدم عصر حاضر را عصر جنگ رسانه ای عنوان کرد و تصریح کرد در این مبارزه نامتوازن، شبکه های بین المللی صدا وسیما به علت پرداختن صادقانه به وقایع با کمترین امکانات اما محتوای ارزشی ،در جهان مخاطبان زیادی را جذب کرده اند.

وی افزود : امروز ما مبانی رسانه ای غرب را با موفقیت به چالش کشیده ایم. شبکه های استکباری براساس منافع خود اتفاقات ناچیز و بی ارزش مانند گوجه پراکنی اقوام اروپایی را بسیار بزرگ و ارزشمند جلوه می دهند درحالی که از کنار یک اتفاق بسیار گسترده و بی نظیر پیاده روی 20 میلیونی شیعیان از نجف تا کربلا در اربعین امسال با بی تفاوتی عبور می کنند.

معاون رئیس رسانه ملی تاکید کرد: طراحی رسانه ای با مدل دینی برپایه قرآن و معارف اهل بیت هدف نهایی ماست و مرکز قم با قابلیت ها و منابعی که در اختیار دارد در نیل به این هدف پرتلاش تر از گذشته قدم بردارد.


انتهای پیام/رس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.