براساس داده‌های آژانس امنیت ملی آمریکا؛

حملات پاریس،‌ آغاز حملات" داعش" در اروپاست

یک روزنامه آلمانی گزارش داد بر اساس داده‌های اطلاعاتی آژانس امنیت ملی آمریکا،‌ حملات پاریس آغاز حملات تروریستی برنامه‌ریزی شده داعش در اروپا است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،‌ بر اساس داده‌های اطلاعاتی آژانس امنیت ملی آمریکا حوادث پاریس آغاز حملات برنامه‌ریزی شده داعش در اروپا است.
 
روزنامه آلمانی"بیلد آم سونتاگ" روز یکشنبه گزارش داد که طبق داده‌های اطلاعاتی آژانس امنیت ملی آمریکا، درگیریها و حوادث اخیر فرانسه، آغاز حملات تروریستی برنامه ریزی شده داعش در اروپا است.
 
به ادعای این روزنامه،‌ چند ماه قبل پرسنل آژانس امنیت ملی آمریکا توانستند مکالمات تلفنی رهبران داعش را ردگیری کنند که با شنود آن مشخص شد "اروپا باید انتظار موجی از ترور را داشته باشد" و اینکه "حوادث فرانسه،‌ تازه شروع ماجرا است".
 
در این گزارش بدون اینکه رسما درباره جزئیات طرح‌های داعش برای اقدامات تروریستی سخنی به میان آورده نشده اما در مکالمات تلفنی رهبران داعش، ‌از رم پایتخت ایتالیا نام برده شده است.
 
روز چهارشنبه هفته گذشته افراد مسلح با حمله به دفتر نشریه "شارلی ابدو"، 12 تن را کشتند و دو روز بعد، دو گروگانگیری همزمان توسط آنها در دو نقطه پاریس رخ داد که در نهایت به کشته شدن عاملان حمله مساله پایان یافت.
 انتهای پیام/ض
منبع:فارس

برچسب ها: وبگردی ، خبرنگاران ، داعش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.