اعضای باند حرفه ای جعل مهرهای اداری در دام پلیس افتادند

رییس پلیس آگاهی استان آذربایجان غربی از انهدام باند جاعلین مهرهای اداری در ارومیه خبر داد.

سرهنگ النقی‌پور رییس پلیس آگاهی استان آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات این خبر گفت:در پی کسب اخباری مبنی بر اینکه شخصی اقدام به ساخت مهر جعلی و جعل امضاء‌های مختلف می‌نماید بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی متهم شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر و به مقر پلیس منتقل شد.

سرهنگ النقی‌پور در ادامه تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد ۳ عدد مهر جعلی به همراه مقادیر زیادی فرم‌های خام ادارات کشف و ضبط گردید.

وی ادامه داد: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به همدستی ۲ نفر از دوستانش در این خصوص اعتراف نمود که متهمین نیز شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه متهمین پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند در این خصوص هشدار داد:سعی شود قبل از پرداخت تسهیلات از صحت و سقم نامه‌های دریافتی از سازمان‌ها و نهاد‌ها اطمینان حاصل شود و نیز سعی شود پس از مراجعه افراد با نامه‌های سازمان‌ها از سازمانهای صادر کننده استعلام لازم به عمل آید.



"مخاطبان گرامی می‌توانید از طریق آدرس اینترنتی havades@yjc.ir مشکلات انتظامی خودتان را برای ما ارسال کنید."

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جعفر
۲۰:۲۹ ۲۶ دی ۱۳۹۳
نیروی انتظامی متشکر متشکر
آخرین اخبار