قزوین؛

برگزاری پنجمین جشنواره علم تا عمل 12 اسفند ماه سال جاری

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قزوین گفت: این جشنواره به منظور تجلیل و شناسایی توانمندی های استان های کشور در جایگاه علم و فناوری و در نهایت حمایت‌های مناسب از طرح‌های برتر و ملی ارایه شده برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛درافشانی گفت: با توجه به نامگذاری سال جاری به ˈاقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ از سوی مقام معظم رهبری، برگزاری چنین جشنواره‌ای با هدف کمک به افزایش ثروت ملی از محل دانش و علم، می‌تواند از مصادیق عمل به شعار امسال باشد.

وی افزود: امسال با ورود معاونت علمی و فناوری دفتر ریاست جمهوری در امر برگزاری این جشنواره،رویکرد آن استفاده بهینه بخش خصوصی در انتخاب طراحان و مجریان،حمایت از طرح‌های برگزیده و تجلیل از ارایه کنندگان آن خواهد بود.

وی در ادامه گفت: براساس دستور العمل ابلاغی از سوی معاون علمی و فناوری دفتر ریاست جمهوری در جشنواره امسال علاوه بر حضور شرکت‌های دانش بنیان،استفاده از ظرفیت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی، اتاق بازرگانی، اداره کل صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، بنیاد نخبگان و پارک های علم و فناوری مورد توجه جدی قرار گرفته است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.