افشارزاده از امریکا اتمام حجت کرد

پول خرید ندارم ولی تا آخرش هستم !

مدیریت استقلال مدتهاست که دور از هیاهو و استرس فوتبال بسر می برد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران مدیر عامل تیم استقلال با اوضاع خاصی روبرو شده است زیرا وی پس از مدتها قصد رسیدگی به وضع شخصی خود را پیدا کرده است و این در حالی است که بحث جدایی وی از استقلال مطرح شده است اما این مدیر طور دیگری فکر می کند.

گفتنی است افشارزاده اعلام کرده است که قصد ندارد از استقلال جدا شود و این تیم را ترک کند زیرا می خواهد در تیم استقلال اهداف خود را دنبال کند و شرایط را تاجایی که امکان دارد تغییر دهد اما تا بحال با اوضاع مالی خوبی روبرو نبوده است و این موضوع وضعیت را برای وی و تیمش تغییر داده است زیرا این مدیر با مشکلات زیادی در تیم مواجه شده است.

شایان ذکر است این مدیر عامل از کشور امریکا اتمام حجت کرده است که قصد ندارد این تیم را تا زمانی که اوضاع ایده آل است ترک کند زیرا تصمیم به ادامه همکاری دارد و می خواهد به فعالیت خود در این تیم ادامه دهد.

گفته می شود استقلال در حال حاضر آماده بازی های نیم فصل دوم می شود و این در حالی است که این مدیر نیز یکی از گزینه های خرید سهام استقلال است اما وی معتقد است که شرایط این کار را ندارد عنوان کرده است که پولش برای این اقدام کافی نیست و چنین شرایطی ندارد و به همین دلیل وی نمی تواند به این موضوع فکر کند.

برچسب ها: افشارزاده ، استقلال ، پول ، سفر ، خرید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار