هوندا: سطح فوتبال من و رونالدو خیلی متفاوت نیست!

هوندا گلزن تیم فوتبال ژاپن پس از پیروزی 4 بر صفر مقابل فلسطین به درجه‌ای از اعتماد به نفس رسید که معتقد است سطح حرفه‌ای فوتبال او با کریس رونالدو چندان دور از هم نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، هوندا در دیدار تیم ملی ژاپن مقابل فلسطین موفق به گلزنی شد. او از جمله آخرین فوتبالیست‌هایی است که به کریس رونالدو مهاجم پرتغالی رئال مادرید بابت دریافت جایزه توپ طلا تبریک می‌گوید اما نظر جالبی در مورد افتخار کسب شده توسط رونالدو دارد.

هوندا در این باره گفت: همیشه محدودیت‌های مختلفی برای مهاجمان جهت به ثمر رساندن گل وجود دارد، این محدودیت‌ها برای کریس رونالدو به حداقل رسیده و همیشه به او پاس گل داده می‌شود. رونالدو هم مثل همه ما یک انسان است، مثل من، به همین دلیل فکر نمی‌کنم رسیدن به جایگاه او امری غیرممکن باشد.

هوندا بازیکن آث میلان در ادامه افزود: در آسیا بازیکنان زیادی حضور دارند که می‌توان آنان را با رونالدو مقایسه کرد اما باید به امکاناتی که در اختیار این بازیکنان گذاشته می شود هم توجه کرد.
 
** لواندوفسکی: اشتباه کردم به رونالدو رأی دادم

لواندوفسکی کاپیتان تیم ملی لهستان و بازیکن تیم بایرن مونیخ از اینکه در رأی‌گیری توپ طلای فیفا، کریس رونالدو را انتخاب کرد احساس پشیمانی می‌کند.

لواندوفسکی مهاجم بایرن آرزو می‌کند ای کاش زمان به عقب برمی‌گشت و او می‌توانست به مانوئل نویر هم‌تیمی خود رأی دهد، زیرا حالا فکر می کند دروازه‌بان آلمانی شایستگی بیشتری برای کسب این جایزه داشته است.

مانوئل نویر در رأی‌گیری فیفا 15.72 درصد آراء مثبت را به خود اختصاص داد، رقمی که فقط 4 درصد کمتر از لیونل مسی بود.

لواندوفسکی گفت: بابت رأیی که دادم واقعا متأسف هستم. از مانوئل عذرخواهی می‌کنم، از نظر من او بهترین دروازه‌بان حال حاضر جهان است. اگر فرصت دوباره‌ای به من داده می‌شد حتما به نویر رأی می‌دادم.

انتهای پیام/
برچسب ها: رونالدو ، توپ طلا ، نوئر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار