زنجان؛

جمع آوري 13 ميليارد ريال زکات در شهرستان طارم

مدير کميته امداد شهرستان طارم از جمع آوري 13 ميليارد ريال زکات دراين شهرستان خبرداد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛ مدير کميته امداد شهرستان طارم با اشاره به اينکه يکي از عمده طرح‌هاي اجرايي کميته امداد جمع‌آوري زکات است، گفت : جمع‌آوري زکات با توجه به سنت‌هاي تعيين شده در دين اسلام و در راستاي محروميت‌زدايي و کمک به خانواده‌هاي نيازمند صورت مي‌گيرد.

صفری  با اشاره به برخي از اقدامات انجام شده توسط اين نهاد در راستاي جمع‌آوري زکات افزود: برگزاري جلسات متعدد با کشاورزان عمده‌کار به صورت چهره به چهره، نصب بنرهاي تبليغاتي در مزارع کشاورزي، اعزام مبلغان به مناطق محروم شهرستان و ... از جمله فعاليت‌هايي است که در اين زمينه انجام شده است.

وي ادامه داد :اين جلسات به منظور هماهنگي بيشتر در زمينه راهکارهاي ترويج فرهنگ پرداخت زکات و با حضور اعضاي ستاد شوراي زکات شهرستان برگزار شده است.

اين مسئول  در ادامه به جمع‌آوري زکات مستحبي در شهرستان نيز اشاره کرد و گفت: از آغاز امسال تا پايان آذر امسال 13 ميليارد و 507 ميليون ريال زکات در شهرستان طارم جمع‌آوري شده است.

صفری خاطر نشان کرد: مبالغ زکات براي حل مشکلات محرومان و نيازمندان و همچنين احداث پروژه‌هاي عام‌المنفعه در شهرستان هزينه شده است.



انتهای پیام/ش


برچسب ها: جمع آوری ، زکات ، طارم ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.