جوکار در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تروریست‌ها و نشریاتی در داخل، هر دو به اسلام ضربه می‌زنند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: همان کاری که تروریست‌ها در فرانسه کردند و نشریاتی که در داخل به نوعی با یک نشریه معلوم‌الحال غربی ابراز همدردی می‌کنند، هر دو به اسلام ضربه می‌زنند.

"محمدصالح جوکار" نماینده مردم یزد در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران در واکنش به تیتر یکی از روزنامه‌ها در حمایت از نشریه فرانسوی هتاک به پیامبر اسلام(ص)، اظهار داشت: بعضی از روزنامه‌ها که با نشریه هتاک "شارلی ابدو" همدردی کرده‌اند، نباید احساساتی شوند بلکه باید بیشتر تأمل کنند.
 
وی افزود: نباید صرفاً به خاطر این که یک گروه تروریستی به نشریه‌ای در فرانسه حمله کرده و تعدادی کشته شده‌اند افراط کنیم چرا که این به صلاح یک رسانه انقلاب اسلامی نیست.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: رسانه‌های غربی می‌توانند چنین موضوعی داشته باشند، اما رسانه انقلابی نباید چنین تفکری داشته باشد.
 
جوکار تصریح کرد: چنین مواضع و تیترها می‌تواند هزینه‌هایی  برای ما در بر داشته باشد و هزینه‌های آن کمتر از تروریست‌ها نیست.
 
وی اظهار داشت: هر دو موضوع، لبه یک قیچی هستند که می‌خواهند اسلام و مسلمین را تخریب کنند.
 
نماینده یزد گفت: همان کاری که تروریست‌ها در پاریس کردند و نشریاتی در داخل به نوعی با نشریه معلوم‌الحال فرانسوی ابزار همدردی می‌کنند هر دو به اسلام ضربه می‌زنند، بنابراین باید دقت بیشتری شود.
 
جوکار اظهار داشت: ضروری است وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نظارت بیشتری در این‌باره انجام دهد.
 
وی ادامه داد: قبلاً در این‌باره به وزیر محترم فرهنگ، تذکر دادیم و اعلام کردند اصلاح می‌کنند، اما این کار را انجام ندادند.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان خاطر نشان کرد: ما باید در راستای تأمین منافع ملی حرکت کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار