ابوترابی‌فرد در جمع خبرنگاران:

پیشرفت در فناوری لیزر منجر به ارتقای قدرت دفاعی، علمی و اقتصادی خواهد شد

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: همه این‌ها قدرت علمی ایران و تبدیل دانش به فناوری را نشان خواهد داد و امیدواریم کشورمان را در چنین عرصه‌هایی در جایگاهی فاخرتر از چیزی که الان هست ببینیم.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، "حجت‌الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد" نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در دومین نمایشگاه دستاوردهای مرکز ملی علوم و فنون لیزر ایران در جمع خبرنگاران گفت: از رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان در خلق فناوری‌های نوین در عرصه‌های مختلف تشکر دارم، این حضور نماد توسعه علمی کشور در عرصه‌های مهم و خلق فناوری در حوزه‌هایی است که ارتقای قدرت دفاعی و علمی و قدرت اقتصادی کشور را به دنبال دارد.  
 
وی ادامه داد: دانش و فناوری لیزر در کشور در حوزه صنعت در عرصه‌های دفاعی، کشاورزی و... کاربردهای فراوانی دارد،خوشبختانه در این فاصله کوتاه کشور ایران در حوزه‌های لیزر فیبری، دیسکی، جز پنج کشور اول جهان است.  
 
نایب رئیس مجلس افزود: جایگاه فاخری است که در این فاصله پنج ساله بتوانیم لیزر فیبری 20 هزار وات را به 6 هزار وات ارتقا دهیم و همه این‌ها قدرت علمی ایران و تبدیل دانش به فناوری را نشان خواهد داد و امیدواریم کشورمان را در چنین عرصه‌هایی در جایگاه فاخرتر از چیزی که الان هست ببینیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: فناوری ، لیزر ، فیبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار