کرمان؛

جذب بیش از 598 میلیارد ریال تسهیلات مقاوم سازی در رفسنجان

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی رفسنجان گفت: از سال 84 تاکنون برای 7 هزار 383 فقره تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی با اعتباری بالغ بر 598 میلیارد و674 میلیون و 500 هزار ریال جذب شده است.

حمیدرضا حدادزاده در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران کرمان افزود:بنیاد مسکن خدمتگذاری برای مردم و بازوی توانمندی برای دولت است که عمده فعالیتش خدمت رسانی به مناطق روستایی است.

وی این فعالیت ها را پرداخت تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی،تهیه طرح هادی روستا،اجرای طرح های هادی روستایی، واگذاری زمین و پرداخت تسهیلات مسکن مهر در شهر های زیر 25 هزار نفر جمعیت، واگذاری زمین در مناطق روستایی برای ساخت مسکن وصدور اسناد مالکیتروستایی برشمرد.

حدادزاده خاطرنشان کرد: در سال 91 تعداد یکهزار و88 نفر متقاضیان پرداخت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده اند که از این تعداد 686 نفر با جذب اعتبار بیش از 65 میلیارد و پانصد و هشتاد وهشت ملیون ریال شروع به کار ساخت و ساز کرده اند.

وی از همکاری بانک‌های عامل پرداخت کننده تسهیلات شامل بانک های مسکن،تجارت،ملی ،سپه ،کشاورزی تشکر کرد و خواستار همکاری بیشتر بانک ها در پرداخت تسهیلات شد و افزود: سقف ارائه تسهیلات بانکی به متقاضیان در سال قبل 125 میلیون ریال برای هر فقره تسهیلات بوده که در آینده نزدیک این اعتبار به 150 میلیون ریال افزایش خواهد یافت ضمن اینکه سود باز پرداخت تسهیلات 4 درصد دوره مشارکت ساخت و ساز 18 ماه و دوره باز پرداخت 13 ساله می باشد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.