عوامل «خانه ای کنار ابرها» با مردم فیلمشان را می‌بینند

عوامل و دست اندرکاران فیلم سینمایی «خانه‌ای کنار ابرها» روز شنبه 27 دی‌ماه از ساعت 19 در پردیس سینما آزادی در کنار مردم این فیلم را می‌بینند.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران؛ عوامل و دست اندرکاران فیلم سینمایی «خانه ای کنار ابرها» روز شنبه 27 دی‌ماه همراه با مخاطبان این فیلم را در پردیس سینما آزادی می‌بینند.
 
بنابراین گزارش، عوامل این فیلم روز شنبه 27 دی‌ماه از ساعت 19 با خضور در پردیس سینما آزادی با مخاطبان فیلم سینمایی «خانه ای کنار ابرها» را تماشا می‌کنند تا از نقطه نظرات مردم نیز آگاه شوند.
 
این فیلم دیپلم افتخار بهترین فیلمنامه در بخش نگاه نو سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر و پروانه زرین بهترین بازیگر نوجوان بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان اصفهان را کسب کرده است.
 
این فیلم قصه زنان و مادرانی را روایت می‌کند که در غیاب مردانی که به جبهه رفته‌اند، سعی در حفظ کانون خانواده داشتند.
 
کارگردان این نگاه متفاوت را در قالب قصه‌ای جذاب و دلنشین با بازی حامد کمیلی و هدایت هاشمی به تصویر کشیده است.
 
دهقانی اشکذری در نخستین گام، دست به تولید اثری با داستانی متفاوت در ژانر دفاع مقدس زد که پس از اکران در جشنواره فیلم فجر سال گذشته مورد استقبال کارشناسان، منتقدان و اهالی رسانه قرار گرفت و نسبت به آینده این کارگردان یزدی امیدهای فراوانی را به وجود آورد.
 
آفرین عبیسی،‌ نگار عابدی و هنرمندان یزدی همچون مهدی قانع، مریم‌السادات هاشمی، محمدرضا اسکندری، محمدجواد فارغ یزدی، حمیدرضا حاجی محمدزاده، علی دهقان‌‌پور، فرزانه‌السادات سید ابراهیمی و فاطمه خلیل‌اللهی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار