بهرامی: در تمرینات رفتینگ مصدوم شدم/با هزینه شخصی خودم را درمان کرد

قهرمان رفتینگ قایقرانی گفت: در تمرینات رفتینگ مصدوم شدم و با هزینه شخصی خود را درمان کردم و یکسال خانه نشین بودم.

بهرامی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: وضعیت ما روی روال عادی درحال طی شدن است من یک سال روی تخت خوابیده بودم و به دلیل مصدومیتی که هنگام تمرین برایم پیش آمد مدام درحال مداوا بودم ولی حتی هیچ کس از فدراسیون یک تماس با من نگرفت.

وی افزود:الان قضیه اصلی پام است که با آن مجدد بتوانم به ورزش برگردم.


بهرامی در ادامه تصریح کرد:همه کارهای من زیر نظر برنامه‌های شخصی خودم است و 2 ماه است که تازه از تخت بلند شدم و یکسال در خانه به دلیل مصدومیتی که برایم پیش آمده بود خوابیده بودم.

قهرمان رفتینگ قایقرانی در ادامه اظهار داشت:شنیدم که برنامه‌هایی برای این رشته گذاشته‌اند هنوز عملی نشده و یکی از مسئولانی که قدرت اجرایی دارند یک فکری هم به حال این رشته کند زیرا اگر لیگ در این رشته راه بیفتد مانند سایر رشته‌ها خیلی پیشرفت خواهد کرد ولی باید بخواهند که شروع کنند.

وی در ادامه بیان داشت: من در این دو ماهه پاروزنی را شروع کردم به شخص و با هزینه شخصی‌ام به استخر و بدنسازی می‌روم تا بتوانم خودم را آماده ورود دوباره به این رشته کنم ولی هنوز وارد نشدم تا مجدد بتوانم به صورت حرفه‌ای کار کنم و این رشته را هم دوست دارم و ادامه خواهم داد.

بهرامی در خصوص اردوی تدارکاتی داخلی که از طرف فدراسیون برگزار شده باشد گفت:اردویی برای ما در نظر نگرفته‌اند و در حد حرف،صحبتهایی شده ولی فعلا هیچ چیز نیست اما من پارو زنی را تمرین می‌کنم.

بهرامی در ادامه در خصوص هزینه‌ای درمانش گفت:همه هزینه‌ها را خودم تقبل کردم و حتی از طرف فدراسیون تماسی گرفته نشد که راجع به وضعیت جسمانی من جویا شوند و الان هم حتی تمرینات را به هزینه خودم انجام می‌دهم.

انتهای پیام/

برچسب ها: بهرامی ، قایقرانی ، رفتینگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار