مشایخی: فینال اصلی ما بازی با پتروشیمی بود

بازیکن تیم بسکتبال مهرام اعتقاد دارد که فینال اصلی فصل برای این تیم بازی روز پنجشنبه 25 دی با پتروشیمی بود که مسیر فینال را راحتتر کرد.

سجاد مشایخی بازیکن تیم بسکتبال مهرام تهران بعد از اتمام فصل عادی لیگ ملی به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم ما دیر بسته شد اما در نهایت موفق به حفظ بازیکنان و اضافه کردن چند بازیکن جدید در ابتدای فصل شد. تمرینات تیم هم پرفشار انجام شد و تعویق ابتدای لیگ وضعیتمان را بهتر کرد تا با هماهنگی بیشتری واردمسابقات شویم. نوسانات تیم هم روز به روز تا انتهای فصل کمتر شد.

وی در مورد شکست دانشگاه آزاد و پتروشیمی در انتهای دور مقدماتی گفت: ما باخت بدی مقابل دانشگاه آزاد داشتیم و در دور برگشت قرار این بود که این باخت را جبران کنیم. البته شکست بدتری هم مقابل گرگان داشتیم که باعث جدی تر شدن تیم شد تا هدفمند بازی کنیم. هدف بزرگمان هم بردن دانشگاه آزاد و پتروشیمی بود. هر دو تیم بسیار با نظم و تکنیکی هستند و ما برای وضعیت بهتر در مراحل نهایی باید آنها را شکست می دادیم. 

با بهنام داخل زمین رقیب و خارج از زمین رفیقیم

مشایخی در مورد برخوردی که با صمد نیکخواه در بازی پتروشیمی داشت، توضیح داد: من کاری انجام نداده بودم. صمد بزرگ ما است و در زمین هم حریف و رقیب به حساب می آید. چون می خواست گل بزند در مقابل امکان خطا گرفتن من کمی عصبانی شد وگرنه من کاری انجام نداده بودم که باعث واکنش شود.

ملی پوش مهرام در مورد رقابت با بهنام یخچالی در تیم پتروشیمی گفت: من و بهنام در داخل زمین رقابت داریم اما بیرون از زمین هر روز با هم در تماسیم و بهنام جزء بهترین دوستانم به شمار می رود. با توجه به بازی در دو باشگاه متفاوت در داخل زمین براساس تعهدات خود به باشگاهمان با یکدیگر رقابت می کنیم.

مشایخی تاکید کرد: فینال اصلی برای ما همین بازی پنجشنبه مقابل پتروشیمی بود. بازی بسیار سختی بود که باید با تمرکز کامل در آن برنده می شدیم تا راهمان برای فینال لیگ ملی باز شود.

لیگ ملی برای جوانان خوب بود

گاردرأس مهرام با تمجید از لیگ ملی گفت: به نظرم لیگ ملی برای جوانان فرصت خوبی ایجاد کرد. بازیکنان جوان در این لیگ خوب بازی کردند و بیشتر دیده شدند. در این لیگ مشخص شد که بازیکنان داخلی تا چه حد بسکتبال بازی کردن بلدند و نیاز به حمایت، توجه و پشتیبانی دارند. 

وی ادامه داد: در لیگ حرفه ای کار برای همه سختتر می شود. تیم ها می توانند ضعف های خود را تا حدود زیادی با بازیکنان خارجی جبران کنند. البته ابتدا باید لیگ ملی تمام شود تا بعد به لیگ حرفه ای فکر کنیم.

مشایخی گفت: از مصطفی هاشمی سرمربی تیم و باشگاه به خاطر توجه خود به همه چیز تشکر می کنم. به خصوص در این فصل که نکات مهمی را گوشزد می کردند و هوایم را داشتند تا بتوانم برای تیم تا این نقطه از فصل خوب بازی کنم.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: مشایخی ، مهرام ، پتروشیمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار