واگویه رنج‌های ننه سکینه در «زنده باد زندگی»

بانو سکینه جمشیدی (ننه سکینه) پیرزنی روستایی است که در دوران دفاع مقدس با وجود معلولیت همسرش، همه فرزندان پسر خود را به جبهه فرستاد، یکشنبه، 28 دی میهمان «زنده باد زندگی» می‌شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه دو، تهیه کننده « زنده باد زندگی» گفت:  ننه سکینه بانویی از جنس مقاومت است که در جریان 8 سال  دفاع مقدس با تحمل رنج های بسیاری برای رزمندگان اسلام در جبهه‌ها نان می‌پخت و برای آن‌ها می‌فرستاد.
 
محمد جعفر خسروی افزود: این بانوی بزرگوار با اعضای خانواده خود صدیقه آقانوری، اصغر محسن، اکبر، حسین، رقیه و علی ابراهیمی و اسدالله و محمدرضا کریمی به استودیو برنامه «زنده باد زندگی» می آید.
 
وی تصریح کرد: در بخش کارشناسی این برنامه میزبان دکتر ذبیح الله واحدی خواهیم بود،  واحدی در دو رشته دندانپزشكي و حقوق تحصيل كرده و همزمان به دو شغل خطير قضاوت و دندانپزشكي اشتغال دارد.
 
«زنده باد زندگی» کاری از گروه خانواده شبکه دو سیماست که با هدف ترویج سبک زندگی ایرانی –اسلامی تولید می‌شود. این برنامه به تهیه کنندگی و اجرای محمد جعفر خسروی یکشنبه تا چهارشنبه هر هفته پس از گفتگوی ویژه خبری روی آنتن تلویزیون می‌رود.


انتهای پیام/ اس
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار