جام‌جهانی هندبال 2015 - قطر

تیم ملی هندبال ایران مغلوب مقدونیه شد

تیم ملی هندبال ایران در دومین دیدار خود در رقابت های جهانی 2015 قطردر یک بازی نزدیک نتیجه را به مقدونیه واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم ملی هندبال ایران در دومین مسابقه خود در بیست‌وچهارمین دوره مسابقات جام‌جهانی برابر مقدونیه با نتیجه 31 بر 33 مغلوب شد.

تیم ملی ایران در این دیدار بالباس قرمز به میدان رفت و دروازه بانان نیز سبز پوش بودند. بازی با سوت کوبل قطری آغاز شد اولین گل را بازیکن مقدونیه به ثمر رساند. چند ثانیه بعد سجاد استکی برای ایران گل خورده را جبران کرد. اما با خوردن 3 گل پی در پی ماجک سرمربی ایران مجبور شد تا یک وقت تایم استراحت بگیرد. بعد در ادامه ایران چند گل خورده را به خوبی جبران کرد.

بازی پایاپای پیش میرفت تا اینکه بازی به تساوی در عدد 8 رسید. در ادامه تیم ایران بازی را در دست گرفت تا جایی که با گل الله کرم استکی ایران با 2 اختلاف از حریف خود پیشی گرفت.در این زمان نوبت مربی مقدونیه بود تا تقاضای وقت استراحت کند.

ایران بازی را خوب پیش برد اما تیم مقدونیه با درخشش برادران لازارف توانست بازی را در دست بگیرد تا جایی که نیمه اول مقدونیه با گل چند ثانیه آخرش نتیجه را 19 بر 17 به نفع خود تمام کرد.

در نیمه دوم مقدونیه اختلاف گل را زیاد کرد اما در ادامه با گل های سجاد ندری و برادران استکی اختلاف کمتر شد. در این نیمه محمدرضا رجبی کاپیتان تیم ملی ایران دیسکالیفه شد و مجبور شد تا از جایگاه تماشاچیان بازی را دنبال کند.

تیم مقدونیه به دلیل چند اشتباه فردی بازیکنان ایران اختلاف را زیاد کرد اما در ادامه با جبران گل ها نتیجه نزدیک شد.

هر دو تیم در نیمه دوم 14 گل به ثمر رساندند. امادر نهایت با احتساب نتیجه نیمه اول بازی 33 بر 31 به نفع تیم قدرتمند مقدونیه به پایان رسید. شاگردان ماجک فردا استراحت خواهند کرد و در روز دوشنبه به مصاف تیم کرواسی یکی از قدرت های هندبال دنیا خواهند رفت.
 
گروه‌بندی تیم های شرکت کننده در جام جهانی هندبال به شرح زیر است:
 
گروه A: شیلی، برزیل، بلاروس، اسلوونی، اسپانیا و قطر
گروه B: ایران، تونس، اتریش، کرواسی، مقدونیه و بوسنی‌
گروه C: امارات، مصر، چک، سوئد، فرانسه و الجزایر
گروه D: آلمان، بحرین، آرژانتین، لهستان، دانمارک و روسیه

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار