جلسه هیات مدیره آبی پوشان امروز برگزار خواهد شد

سخنگوی باشگاه استقلال گفت : قرار است در جلسه امروز همانند هفته های گذشته درباره بحث های مختلفی تبادل نظر صورت بگیرد و تصمیمات لازم اتخاذ شود.

سید سعید افجه ای در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره جلسه هیات مدیره امروز باشگاه استقلال اظهار داشت :قرار است امروز جلسه هیات مدیره باشگاه همانند هر هفته ساعت 14 در ساختمان باشگاه برگزار شود و این جلسه بدون حضور افشارزاده است و دلیل عدم حضور مدیر عامل باشگاه به  خاطر این است که وی بازگشتش از آمریکا به تعویق افتاده است

وی بیان کرد :به نظر میرسد تمام اعضای هیات مدیره در این جلسه شرکت نمایند تا بتوانیم به تمام بحث های مهم در باشگاه استقلال رسیدگی نماییم.

افجه ای عنوان کرد :از جمله بحث هایی که قرار است در جلسه هیات مدیره مطرح شود مربوط به پرداخت مطالبات بازیکنان خارجی فصول گذشته که منجر به شکایت در فیفا شده باشد و همچنین با توجه به روند خصوصی سازی که این روزها نقل محافل فوتبالی است تبادل نظر هایی بین اعضا هیات مدیره صورت بگیرد البته وظیفه اصلی هیات مدیره اجرای مصوبات مجمع محترم است.

سخنگوی باشگاه استقلال افزود :از طرفی دیگر با توجه به سر رسید اقساط شروع نیم فصل دوم برای بازیکنان طرف قرارداد لازم است که در خصوص تامین منابع و بودجه راهکارهایی را بیاندیشیم.

وی در خصوص بازی دوستانه آبی پوشان در مازندران تصریح کرد: بر اساس اعلام هیات فوتبال مازندران و با توجه به لغو قطعی تورنمنت مازندران ، تیم نساجی مازندران طی نامه ای از آبی پوشان درخواست یک بازی تدارکاتی را کرده است و شواهد نشان میدهد که کادر فنی با این سفر موافق هستند ولی مسئولان دو باشگاه در حال حاضر مذاکرات اولیه را انجام داده اند و در صورت به توافق رسیدن در صدد هستند تا هر چه زودتر شرایط این بازی نیز فراهم شود تا آبی پوشان برای انجام این بازی تدارکاتی به مازندران بروند.

انتهای پیام/
برچسب ها: استقلال ، فوتبال ، افجه ای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار