دختر معتقد و آرام قصه‌ی «همه چیز آنجاست» از نقشش می‌گوید

«فریماه ارباب» بازیگر نقش «بهار» در سریال «همه چیز آنجاست» از نقش خود در این مجموعه می‌گوید.

«فریماه ارباب» بازیگر نقش «بهار» در سریال «همه چیز آنجاست» در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص نقش خود در این مجموعه گفت: یک خانواده مرفه در این قصه روایت می‌شود که دارای سه دختر است، من هم در نقش «بهار» دختر ارشد خانواده ایفای نقش می‌کنم دختری که خیلی زود ازدواج کرده و از لحاظ دینی معتقد‌تر است و با دو خواهر خود تفاوت دارد.
 
وی تصریح کرد: «بهار» دختر آرام خانواده است و بسیار خانواده دوست است و شوهر او هم مذهبی بوده، بنابراین به کارگردان پیشنهاد کردم که «بهار» چادری باشد.
 
وی در خصوص کار با «شهرام شاه حسینی» اظهار داشت: «شاه حسینی» بسیار فیلمساز باهوشی است. منم تمام فیلم‌نامه را نخواندم ولی به گونه‌ای فضای کار را برای من ترسیم کرد که حس خواهر بزرگتر کاملا در من ایجاد شد.
 
«ارباب» در خصوص بازخورد مردم از این مجموعه عنوان کرد: برایم بسیار جالب است که مردم این سریال را هر شب دنبال می‌کنند و این مسئله بسیار خوب و خوشحال کننده است.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: من در فیلم سینمایی «خانه دختر» اثری از «شهرام شاه حسینی» ایفای نقش کرده‌ام که کاری متفاوت و جذابی است. این فیلم در سی و سومین جشنواره فیلم فجر به نمایش در خواهد آمد.
 
گفتنی است؛ سریال «همه چیز آنجاست» به کارگردانی «شهرام شاه حسینی» و تهیه کنندگی «داود هاشمی» هرشب از شبکه سه سیما به روی آنتن می‌رود.

 
انتهای پیام/رس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.