فن‌خال از سیستم 2-5-3 دفاع کرد

لوئیس فن‌خال،‌ سرمربی منچستریونایتد پس از پیروزی 2 بر صفر مقابل کویینز پارک رنجرز از سیستم 2-5-3 مورد علاقه خود حمایت کرد.0

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در جریان دیدارهای تیم‌های منچستریونایتد و کویینز پارک رنجرز تعدادی از هواداران شیاطین سرخ در اعتراض به سیستم مورد استفاده لوئیس فن‌خال فریاد می‌زند: 2-4-4
 
سرمربی هلندی که از نتیجه‌بخش بودن سیستم 2-5-3 خود در دیدار مقابل کیو.پی.آر کاملاً خوشحال بود به حمایت از آن برخواسته و گفت: برخلاف تصور همه، زمانی که تعداد مدافعان را به 3 عدد کاهش دادیم،‌ نظم و هماهنگی بیشتری در محوطه جریمه دیده شد. هر چند 4 هافبک برای تیم ما کافی است اما به این ترتیب تعادل تیمی برهم می‌خورد برای همین منظور از 5 بازیکن در میانه زمین استفاده کردم تا مهاجمان فرصت بیشتری برای دریافت پاس گل به دست می‌آورند.
 
منچستریونایتد ناچار است هر هفته شیوه بازی خود را تغییر داده و به آنالیز آن بپردازد.
 
فن‌خال ادامه داد: تیم‌های بزرگ همواره باید سیستم‌های جدید بازی در اختیار داشته باشند و به تناسب زمان و مکان از آنان استفاده کنند.
 
*فالکائو باید گل می‌زد
 
سرمربی هلندی از این که رادامل فالکائو نتوانست در دیدار مقابل کویینز پارک رنجرز گلی به ثمر برساند. ابزار تأسف کرد و گفت: جیمز ویلسون در دیدارهای گذشته بارها در موقعیت گلزنی قرار داشت اما نتوانست توپی را وارد دروازه حریف کند. حالا او در دیدار مقابل کیو.پی.آر سرانجام به گل دست یافت. مروان فلینی هم در این بازی خیلی خوب کار کرد اما انتظار داشتیم فالکائو حداقل گلی به ثمر برساند.
 
لوئیس فن‌خال در ادامه عملکرد دیوید دخیا درون دروازه یونایتد را مورد تمجید قرار داده و گفت: به لطف حضور دخیا بود که کلین شیت‌های فراوانی به دست آوریم. من معمولاً چنین تعریفی از کسی نمی‌کنم اما دخیا بازیکنی خارق‌العاده برای ماست. بازی‌های نیم فصل دوم سال فرصت خوبی در اختیار بازیکنان گذاشته تا پس از کسب هماهنگی‌های لازم طی بازی‌های نیم‌فصل اول، حالا به ارائه توانمندی‌های خود بپردازند.
 
لازم به ذکر است، تیم منچستریونایتد هم‌اکنون با کسب 40 امتیاز در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس قرار دارد. آنان برای رسیدن به چلسی صدرنشین حداقل به 12 امتیاز دیگر نیاز دارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار