مهاجران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

قیمت مرکبات نسبت به ماه گذشته 20 درصد افزایش یافت

رییس اتحادیه میوه و سبزی تهران گفت: قیمت تمام شده مرکبات کشور شامل نارنگی، پرتقال و همچنین نارنج نسبت به ماه پیش از آن 20 درصد افزایش یافته است.

حسین مهاجران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، در خصوص افزایش قیمت انواع پرتقال در سطح شهر اظهار داشت: پرتغال کوهستانی جیرفت از 3400 تومان به 4500 تومان رسیده و همچنین قیمت پرتقال تامسون شمال و رسمی کشور به ترتیب از 1500 تومان به 3000 تومان و رسمی نیز از 1800 تومان به 2500 تومان افزایش یافته است.

وی در خصوص افت کیفیت موز وارداتی نیز تصریح کرد: 75 درصد موز وارداتی ما از آفریقا و از کشور سومالی است که امسال به دلیل خسارت به پیاز موز ما شاهد افت کیفیت موز هستیم.

رییس اتحادیه میوه و سبزی تهران در خصوص 25 درصد دیگر واردات محصول نیز افزود: مابقی از اکوادور و بولیوی و از مرز ترکیه به کشور وارد می‌شود که کیفیت قابل توجهی ندارد.

مهاجران همچنین در خصوص افزایش قیمت ارز در بودجه سال آینده و تاثیر آن بر میوه وارداتی یادآور شد: ما در حال حاضر فقط اجازه واردات موز را داریم ولی آناناس و سایر میوه‌های وارداتی قاچاق است و اگر ارز 2850 تومان اجرا شود، قطعا قیمت موز و سایر میوه‌های وارداتی افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/
برچسب ها: اقتصادی ، قیمت ، مرکبات ، افزایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۸ ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
كجا قيمت افزايش داشت تورو خدا از تركيه وارد نكنين من يه جون ٢٢سالم شغل مناسبي براي ما وجود نداره من تامسون انبار زدم پول گرفتم قرض به اميد اينكه قيمت خوب ميشه وقتي از تركيه بياد پول خودمو نميتونم بگيرم ١٥٠٠ خريدم پول كارگر پول جعبه پول مواد نگهدارنده وقتي با اين قيمت فروخته بشه من چيكار كنم من ازدواج كردم بخدا سرشكسته ميشم شبا خوابم نميبره
آخرین اخبار