سرمربی ژاپن: از شاگردانم فقط پیروزی می‌خواهم

خاویر آگیره سرمربی ژاپن با وجود اطمینان نسبت به صعود تیمش‌ اما از تمام بازیکنان خواسته فقط برای پیروزی مقابل اردن پا به میدان بگذارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت رسمی جام ملت‌های آسیا: ژاپن به عنوان قهرمان دوره قبل بازی‌های جام ملت‌های آسیا تلاش می‌کند با اقتدار کامل پا به مرحله یک چهارم پایانی گذاشته و در این راه هیچ حریفی را دست کم نگیرد.
 
هر چند پیروزی در برابر اردن برای شاگردان خاویر آگیره‌ ضروری نیست و با یک تساوی هم می‌توانند راهی مرحله یک چهارم پایانی شوند اما سرمربی سامورایی‌ها تاکید کرد هیچ نتیجه‌ای به جز پیروزی در این دیدار او را راضی نمی‌کند.
 
 آگیره گفت: انتظار یک بازی قوی و سطح بالا در مواجه به تیم ملی اردن را داریم آنان در 2 بازی قبلی خود خیلی  خوب عمل کردند ، به ویژه بازی اردن در برابر فلسطین سرعت بالا و چابکی آنها را به ما نشان داد امیدوار هستم دیدار امروز مقابل اردن در شرایط مناسبی از لحاظ چمن ورزشگاه و همچنین هوای نه چندان گرم و مرطوب برگزار شود.
 
 آگیره در ادامه افزود: ما به این موضوع که در مرحله یک چهارم پایانی باید مقابل کدام تیم قرار بگیریم توجه نخواهیم کرد وظیفه تیم پیروزی در هر شرایط  و با هر میزان امتیاز داشته است به همین دلیل  در دیدار مقابل اردن هم از شاگردانم فقط‌ نتیجه پیروزی را می‌خواهم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار