بیماری خاموش؛

با این برنامه دیابت خود را کنترل کنید + دانلود

در این نرم افزار سعی شده است که بیماری دیابت را بهتر بشناسیم و بتوانیم آن را کنترل کنیم. از چه غذاهای استفاده کنیم و چ ورزش های را انجام دهیم این نرم افزار به افراد دیابتی توصیه می شود.

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ دیابت همراه با استعمال دخانیات بخش عمده مشکلات بهداشتی درمانی جوامع امروز را ایجاد می کنند. امروز بخش عمده بیماریهای قلبی، عروقی، نابینایی و نارسایی کلیوی و بسیاری از موارد کبد چرب در اثر دیابت به وجود می آید و طول عمر بیماران دیابتی حتی با درمان خوب حدودا 6 سال کمتر از افراد غیر دیابتی است. برای ابتلا به دیابت عوامل ژنتیکی و عوامل محیطی هر دو دخیل هستند. آمارها حاکی از آن است که حدود یک چهارم مردم جهان مبتال به دیابت یا در معرض ابتلا به دیابت هستند و این رقم در ایران بر اساس آمار وزارت بهداشت بالغ بر 15 میلیون نفر است، یعنی حدود یک پنجم جمعیت ایران را تشکیل می دهند.

دیابت

نرم افزاری که امروز دریچه فناوری اطلاعات قرار داده است شامل چند بخش مهم و اساسی برای کسانی است که مبتلا به بیماری دیابت است. این نرم افزار شامل بخش های از جمله تغذیه، درمان و پایش، بیولوژی دیابت، گرفتاری ها، باورهای غلط، چاقی، ورزش، دیابت و بارداری، آشپزی دیابتی و سنجش سلامتی می باشد. که در هر بخش توضیحات کاملی در مورد آن بخش داده شده است لازم به ذکر است که بخش آشپزی کاربرانی که مبتلا به دیابت هستند آموزش می دهد که از چه غذاهای برای کنترل دیابت خود استفاده کنند تا بتوانند بهتر دیبات خود را کنترل کنند. با آموزش های که در این نرم افزار قرار داده شده است به راحتی می توانید بیماری خود را کنترل کنید.

 • تصاویر محیط برنامه، برای مشاهده در اندازه اصلی روی تصاویر کلیک کنید

دیابت دیابت دیابت


 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود
 • حجم: 1.56 مگابایت
 • نسخه: 1.0.2
 • اجرا در: اندروید 2.3 و بالاتر
 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir
 • امتیاز:



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار