بازار خودرو در پایان سال قطعا رونق خواهد گرفت

رئیس انجمن صنفی نمایندگی های مجاز سایپا در استان زنجان رونق بازار در شب عید را قطعی دانست و گفت : همواره بالا رفتن توان اقتصادی مردم در پایان سال نوید بخش بازگشت رونق به بازار خواهد بود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛به نقل از سایپا نیوز؛ رئیس انجمن صنفی نمایندگی های استان زنجان با اشاره به عدم شماره گذاری خودروها و اعتراض مشتریان افزود: مردم با هزار امید و آرزو اقدام به خرید می نمایند و پس از تحویل خودرو با عدم شماره گذاری توسط پلیس راهور روبرو می گردند.
 
وی افزود:  مشتریان متاسفانه این عدم شماره گذاری را از چشم خودروساز می بینند و این یعنی ایجاد حس بی اعتمادی و پایین آوردن کرکره نمایندگی ها در آینده ای نزدیک و ما باید اعتماد سازی کنیم تا مشتریان با خیال راحت از ما خرید کنند.
 
مجتهدی  در ادامه با اشاره به خودنمایی و تنوع محصولات با کیفیت در بازار افزود: وقتی  هر روز اخبار اختلاس هایی را می شنویم که  اقتصاد کشور را تحت شعاع خود قرار داده و بر روی قدرت خرید مردم نیز تاثیر مستقیم گذاشته است و دیگر انتظار رشد و شکوفایی در بازار را نباید داشته باشیم.
 
مجتهدی در آخر با اشاره به سه سال تحمل سختی ها و مشکلات این حوزه توسط نمایندگی ها و نزدیکی به پایان سال جاری گفت: ما به خاطر اعتقادی که به سایپا داریم حتی فرزندانمان را هم وارد این حوزه کاری کرده ایم. تمام مشکلات و مشقات را تحمل کرده و خم بر ابرو نیاورده ایم وگرنه تا به حال به سراغ کار دیگری رفته بودیم. اما قطعا امیدواریم که در شب عید بازار یک حرکت صعودی دائمی داشته باشد و رونق دوباره به بازار بازگردد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار