اورژانس همراه؛

با این نرم افزار اورژانس، همراه شماست + دانلود

شما در این برنامه قادر خواهید بود تا با دسترسی به اقدامات ضروری سیزده موقعیت اورژانسی فرد آسیب دیده را تا رسیدن نیروهای امدادی در حالت پایدار قرار داده وی را از مخاطرات و تهدیدهای جانی دور کنید.

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ شاید در طول مسیر خود یا در مکانی خاص شاهد این باشید که فردی دچار حادثه شده است. در این زمان دانستن کمک های اولیه و کمک های اورژانسی می تواند جان یک مجروح را نجات دهد و تا رسیدن ماموران امدادی بتوانید به فرد حادثه دیده کمک کنید. نرم افزاری برای دانلود قرار می دهیم که آموزش های اولیه را به شما می دهد. شما در این برنامه قادر خواهید بود تا با دسترسی به اقدامات ضروری سیزده موقعیت اورژانسی فرد آسیب دیده را تا رسیدن نیروهای امدادی در حالت پایدار قرار داده وی را از مخاطرات و تهدید های جانی دور نمایید. به طور معمول دقایق اول هر حادثه از نظر امدادی بسیار حائز اهمیت می باشد، تا آنجا که امدادگران این دقایق را دقایق طلایی می نامند. شما می توانید با استفاده از این برنامه جان انسان های بسیاری را از صدمات جدی و حتی مرگ نجات دهید. این برنامه علاوه بر نمایش متون امکان پخش فایل صوتی اقدامات لازم را نیز برای شما فراهم می آورد تا در هنگام امداد رسانی تلفن همراه خود را بر روی زمین قرار داده و تنها با لمس موارد به توضیحات آن گوش داده و اقدام مقتضی را انجام دهید.

اورژانس

نرم افزار اورژانس همراه شامل بخش های مهمی است که می توان تشنج، تنفس مصنوعی، خفگی در فرد بالغ یا کودک، خون ریزی شدید، عملیات احیای قلبی ریوی، غش، غرق شدگی، سوختگی شیمیایی از  بخش های است که در این نرم افزار کامل و جامع قرار دارد. کاربران می توانند با مطالعه و فراگیری آموزش های که درون نرم افزار قرار دارد در هر شرایطی می توانید به فرد حادثه دیده کمک کنید. حتی در زمانی که بخش از آموزش را فراموش کرده باشید با فرامین صوتی که به شما داده می شود به فرد حادثه دیده کمک کنید.

 • تصاویر محیط برنامه، برای مشاهده در اندازه اصلی روی تصاویر کلیک کنید

اورژانس همراه اورژانس همراه اورژانس همراه


 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود
 • حجم: 6.60 مگابایت
 • نسخه: 1.0
 • اجرا در: اندروید 2.3 و بالاتر
 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir
 • امتیاز:



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار