در یک عملیات ضربتی؛

10 نفر از اراذل و اوباش در یک نزاع دسته جمعی دستگیر شدند

فرمانده انتظامی نیشابور از دستگیری 10 نفر از اراذل و اوباش در یک نزاع دسته جمعی در شهرستان نیشابور خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران، سیدحسن حسینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر نزاع دسته جمعی در محدوده بلوار فضل شهرستان نیشابور بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل و پس از بررسی موضوع متوجه شدند که دو گروه از اراذل و اوباش به علت اختلاف قبلی با اسلحه شکاری و با سلاح سرد با هم درگیر شده و یکدیگر را مورد ضرب و جرح قرار داده‌اند.

وی با بیان اینکه تعداد این اراذل و اوباش 15 نفر بود، ادامه داد: به دلیل حساسیت موضوع تیم‌های ویژه عملیاتی پلیس و یگان امداد و همچنین کلانتری در محل حاضر شدند و با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به شلیک تیر هوایی کردند و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه تعداد 10 نفر از آنان را که افراد سابقه‌دار بودند را دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به کلانتری انتقال دادند.

فرمانده انتظامی نیشابور خاطرنشان کرد: شش نفر از این افراد در بیمارستان تحت مداوا و درمان قرار گرفتند که حال عمومی یک نفر از اراذل و اوباش به علت شدت جراحات وارده وخیم گزارش شده و توسط اورژانس به مشهد منتقل شده و با توجه به شناسایی سایر متهمان عملیات دستگیری افراد متواری همچنان ادامه دارد.

حسینی با اشاره به سرعت عمل و اقدام به موقع ماموران و دستگیری اراذل و اوباش که مخل امنیت عمومی شده بودند، تاکید کرد: با افرادی که سبب سلب آسایش مردم شوند به صورت قاطعانه برخورد می‌کنیم.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.