بیانیه فدراسیون والیبال؛

بی حرمتی به ساحت خوبان قشنگ نیست

فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه ای بی احترامی به ساحت مقدس پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) و هرگونه شوخی با ادیان الهی را محکوم کرد.

بی حرمتی به ساحت خوبان قشنگ نیستبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در این بیانیه آمده است:
 
در طول همه روزهای گذشته، بسیاری از آنان که خود را پیشروی فرهنگ و تمدن انسانی معرفی می کنند و معتقدند آن ها پایه گذاران دموکراسی نوین هستند، بی ادبی را دستمایه ی حرکتی تازه قرار داده اند تا چهره ی پسندیده ی اسلام را به مردم جهان نشان ندهند.
 
این در شرایطی است که هم موسا و عیسا که سلام خداوند بر آن ها باد، آمدن آخرین رسول را وعده داده بودند و هم در قرآن عزیز آمده است: بگو ای اهل کتاب، بیایید بر سر سخنی که میان ما و شما یکسان است بایستیم که جز خدا را نپرستیم و چیزی را شریک او نگردانیم و برخی از ما، برخی دیگر را به جای خدا به خدایی نگیرد.
 
جامعه پر افتخار والیبال ایران که خود نماد و نماینده ای از جوانان جهان اسلام است و در میدانی از جنس ورزش، نجابت و قدرت مسلمانان را در آوردگاه های بزرگ به تماشا می گذارد، منکوب کردن و توهین به اسلام عزیزتر از جان را محکوم می کند و معتقد است توهین به هر دین آسمانی در هر جای جهان، توهین به ارزش های انسانی و حتا توهین به آدمیان است. چرا که معیارهای ارزش های انسانی برای همگان همان هاست که فطرت بشر می پسندد. راستگویی، احترام به همنوع و مضمون هایی از این دست یک تعریف دارند و همین می شود آن فطرت مشترک.

امروز جامعه والیبال نیز همپای همه مسلمانان در هر کجای جهان فریاد می زند:

سعدی اگر عاشقی کنی و جوانی
عشق محمد بس است و آل محمد


امروز همه یکدل و یک صدا ترانه خوان دوستی پیامبر آخرین می شویم و می گوییم:

من عاشق مهربانی توام ای رحمت بی پایان!

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
خوبان قزوین
۱۷:۰۰ ۰۴ بهمن ۱۳۹۳
گر چه توهین به ساحت خوبان جرمی نابخشودنیست اما دشمنان به خاطر کوچک بودنشان به بزرگان توهین می کنند.
آخرین اخبار