مرام: مردم از بازی ما مقابل ایران لذت می‌برند

مهاجم تیم ملی فوتبال عراق معتقد است که مردم از بازی این تیم مقابل ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت های آسیا خوش‌شان خواهد آمد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، جاستین مرام مدعی شد که پیروزی تیمش مقابل فلسطین در مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ می‌تواند طرح اولیه‌ای برای موفقیت قهرمان جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۰۷ در این دوره از بازی‌ها باشد.

عراق به دنبال استفاده از عملکردش مقابل فلسطین به عنوان نقشه‌ای برای رویارویی با ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ است که فردا برگزار می‌شود. در حالی که عراق موفق شد تنها با دو گل فلسطین را شکست دهد اما جاستین مرام معتقد است که عملکرد تیمش در کانبرا نشان داد که شاگردان راضی شنیشل می‌توانند در استرالیا موفق باشند.

یونس محمود و احمد یاسین گل‌های عراق را در این دیدار به ثمر رساندند و مرام برای اولین بار در ترکیب اصلی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: عملکرد بسیار خوبی داشتیم. توپ را حفظ کردیم و فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و اگر همین طور بازی کنیم، در این مسابقات موفق خواهیم بود.

عراق پیش از این مسابقات در دیداری دوستانه به مصاف ایران رفت و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. آخرین دیدار دو تیم در مسابقات جام ملت‌های آسیا نیز با برتری دو بر یک ایرانی‌ها همراه بود. با این حال مرام تأکید کرد که عراق به عبور از مرحله یک‌چهارم نهایی می‌اندیشد.

وی افزود: حتی پس از شکست مقابل ژاپن هم اعتماد به نفسمان را حفظ کردیم. اعتماد به نفس تیم بسیار خوب است، فوتبال خوبی به نمایش می‌گذاریم و من فکر می‌کنم هواداران از بازی ما در یک‌چهارم نهایی خوش‌شان بیاید.

ایران در حالی در این مسابقه به میدان می‌رود که در هر سه مسابقه خود در مرحله گروهی به پیروزی رسیده است؛ هرچند که به سختی با نتیجه یک بر صفر امارات را شکست داد.
امارات مالکیت عمده توپ را در اختیار داشت اما گل قوچان‌نژاد در وقت‌های تلف شده، پیروزی را برای ایران به ارمغان آورد.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، ملیفوتبال ، جام ، ملتها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار