کشته و زخمی شدن صدها تروریست در سوریه

صدها تروریست در شمال و جنوب سوریه در استانهای الحسکه و ریف دمشق توسط ارتش سوریه به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ به گزارش روز پنجشنبه گزارشگر شبکه خبری العالم در سوریه، در عملیات ارتش در مناطق الخنساء و تل حمیس استان الحسکه در شمال شرق سوریه دهها عضو داعش کشته و بیش از 150 تن دیگر از آنان زخمی شدند .
از سوی دیگر عملیات ارتش در حومه شهر دوما استان ریف دمشق در جنوب غرب این کشور نیز به کشته شدن چند عضو گروهک تروریستی به اصطلاح جیش الاسلام منجر شد . ارتش در حومه شهر دوما نیز مواضع این گروهک تروریستی را منهدم کرد.
ارتش در منطقه جوبر شهر دمشق پایتخت نیز دو موضع جبهه النصره را با خاک یکسان کرد ، تعدادی از اعضای این گروه تروریستی را به قتل رساند و زخمی کرد و همچنان به پیشروی خود در این منطقه ادامه می دهد.
از سوی دیگر جیش الاسلام در یک اقدام تروریستی و نقض آتش بس در شهر عربین استان ریف دمشق شهروندان گردآمده در یکی از میادین اصلی این شهر را با تیراندازی و شلیک گلوله های خمپاره مورد هدف قرار داد که در  آن شماری از شهروندان سوریه به شهادت رسیدند. مردم گردآمده در این میدان خواستار خروج تروریستها از شهرشان بودند.
ارتش در منطقه الزبدانی استان ریف دمشق نیز مواضع تروریست را زیر آتش گرفت و در شهر داریا  با جبهه النصره و متحدانش به شدت درگیر شد که در نتیجه آن 9 تروریست به هلاکت رسیدند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار